Aviseringar
Rensa alla

Asså ni tjejer seriöst


polarn :

Du kanske är rik? Det brukar vara undantagsfallen. Tjejer gillar om man har mycket pengar så att man kan skämma bort dom så att dom inte behöver jobba.

Jag tror att anledningen till att tjejer vill ha någon med mycket pengar är för att man ska känna sig trygg och stabil. Om man skulle få välja mellan en som inte hade något jobb och brydde sig fullständigt inte att försöka få ett jobb och en som hade ett Jobb som betalade bra så tror jag nog att alla skulle välja den som har ett bra jobb.  

Det med utseendet är för att man vill ha barn som ser bra ut och har bra egenskaper.
Så att den ska kunna få barn så att man kan föra sina gener vidare.
Människan är programmerad att föra sina gener vidare helt enkelt...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

De e 1 inte så bra mekanism att tro att kollektivet tjejer gillar en och samma typ när man blir bortvald.  Fixa en fin personlighet så får du nog också tjejor ska du se


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har bara upplevt motsatsen


   
SvaraCitera

Anledningen till att du inte får tjejer är inte pga att du saknar muskler och tatueringar, utan för att du sitter och tjurar över att tjejer bara vill ha en typ.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

polarn :

Verkar inte så om man kollar på vad tjejerna i Paradise Hotell säger.

IQ 23 brudarna Blink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:
Jag har varken muskler eller tatueringar och inte har jag haft några problem för det.

du glömmer nämna din 7-foot kuk eh Galen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

du glömmer nämna din 7-foot kuk eh Galen

Just ja, blir lätt att jag tar den för givet. Lätt att man glömmer den då den bara hänger där över axeln.Cool


   
SvaraCitera
Smilen

strawbeerry:
Anledningen till att du inte får tjejer är inte pga att du saknar muskler och tatueringar, utan för att du sitter och tjurar över att tjejer bara vill ha en typ.

Du tog min mening i mun. Stämmer helt överens.


   
SvaraCitera

Din personlighet verkar utgöra ett större problem än ditt utseende


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

strawbeerry:
Anledningen till att du inte får tjejer är inte pga att du saknar muskler och tatueringar, utan för att du sitter och tjurar över att tjejer bara vill ha en typ.

Då kanske du kan förklara varför alla tjejerna i PH bara vill ha killar med muskler och tatueringar och sen tror jag inte du skulle sagt likadant till en tjej om den beklagade sig över att killar bara vill ha smala, blonda tjejer med stora tuttar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag skiter totalt i om killen har stora muskler eller tatueringar. Det är väl enl mig bara något negativt. Däremot tackar jag inte nej till en jävligt rik kille eller i vart fall en kille med god ekonomi. Själv jobbar jag och tjänar bra med pengar och föreslår jag för en kille att vi ska sticka på en weekendsemester till Paris, New York City eller något annat ballt ställe så vill jag ju inte få till svar ja har inga pengar men bjuder du så...  Tumme ned

Så, stora muskler och tatueringar - nej tack. Men en kille med ett fett bankkonto - ja tack. Men ingen dryg jävla rikeknös som tror han är något enbart p gr av att han har kulor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stolt blond svenska:
Jag skiter totalt i om killen har stora muskler eller tatueringar. Det är väl enl mig bara något negativt. Däremot tackar jag inte nej till en jävligt rik kille eller i vart fall en kille med god ekonomi. Själv jobbar jag och tjänar bra med pengar och föreslår jag för en kille att vi ska sticka på en weekendsemester till Paris, New York City eller något annat ballt ställe så vill jag ju inte få till svar ja har inga pengar men bjuder du så...  Tumme ned

Så, stora muskler och tatueringar - nej tack. Men en kille med ett fett bankkonto - ja tack. Men ingen dryg jävla rikeknös som tror han är något enbart p gr av att han har kulor.

Mycket glad


   
SvaraCitera
e00
 e00

För att killar med stora muskler bred rygg o tatueringar är mer manliga medan smala otränade killar bara är pojkar o de flesta vill ju ha män o vad är ditt problemet sen varför kan du inte bara träna är du så jävla lat så är det ditt problem det är inte lätt att vara snygg 


   
SvaraCitera

polarn :

Då kanske du kan förklara varför alla tjejerna i PH bara vill ha killar med muskler och tatueringar och sen tror jag inte du skulle sagt likadant till en tjej om den beklagade sig över att killar bara vill ha smala, blonda tjejer med stora tuttar.

Det beror snarare på hur selektionen av deltagarna ser ut än att alla tjejer skulle vara så


   
SvaraCitera

polarn : Då kanske du kan förklara varför alla tjejerna i PH bara vill ha killar med muskler och tatueringar och sen tror jag inte du skulle sagt likadant till en tjej om den beklagade sig över att killar bara vill ha smala, blonda tjejer med stora tuttar.

För att de som har hand om castingen till PH vill ha en viss typ av tjejer, precis som de vill ha en viss typ av killar. Om en tjej skulle sagt "alla killar i PH vill ha smala tjejer med silikonbröst så därför vill alla killar ha det" hade jag nog reagerat ungefär likadant jo.


   
SvaraCitera