Aviseringar
Rensa alla

ASSÅ SERIÖST JAG HATAR MIN PAPPA


_sofi:

och hur gammal är du?

Hah[bigcheers]


   
SvaraCitera

Sovande:

Hah[bigcheers]

eller hur,

tråd som heter 'ASSÅ SERIÖST JAG HATAR MIN PAPPA' + 'bajskukfittäckelföräldrar' = typ 14-årig tjej som fått utegångsförbud, eller nått åt det hållet [zzz][rolleyes]


   
SvaraCitera

_sofi:

eller hur,

tråd som heter 'ASSÅ SERIÖST JAG HATAR MIN PAPPA' + 'bajskukfittäckelföräldrar' = typ 14-årig tjej som fått utegångsförbud, eller nått åt det hållet

eheh.

Jaaa hahah tyckte det var lite kul bara [smile][y]


   
SvaraCitera

_sofi:

tråd som heter 'ASSÅ SERIÖST JAG HATAR MIN PAPPA' + 'bajskukfittäckelföräldrar' = typ 14-årig tjej som fått utegångsförbud, eller nått åt det hållet

Om inte yngre


   
SvaraCitera

[badgrin]


   
SvaraCitera

Sovande:

Om inte yngre

haha, aa. allt sjunker ju i åldrarna - smink, alkohol och allt vad det nu är. det var bättre förr [rolleyes]


   
SvaraCitera

_sofi:

haha, aa. allt sjunker ju i åldrarna - smink, alkohol och allt vad det nu är. det var bättre förr

Lätt att säga[rolleyes][wink]


   
SvaraCitera

Sovande:

Lätt att säga[rolleyes][wink]

Haha, yes vet. Därför jag säger det [zzz]


   
SvaraCitera

_sofi:

Haha, yes vet. Därför jag säger det

Hahaha jag är nog lite flum idag för jag börja ena as garva åt det [bigsmile][bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

_sofi:

tråd som heter 'ASSÅ SERIÖST JAG HATAR MIN PAPPA' + 'bajskukfittäckelföräldrar' = typ 14-årig tjej som fått utegångsförbud, eller nått åt det hållet

Har inte med det och göra och nej, jag är arg på honom för någonting riktigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

_sofi:

14-årig

nej


   
SvaraCitera

Sovande:

Hahaha jag är nog lite flum idag för jag börja ena as garva åt det [bigsmile][bigcheers]

yey 😀 😀

mjölk:

nej

okey, men tippar på tonåring i alla fall.

mjölk:

Har inte med det och göra och nej, jag är arg på honom för någonting riktigt.

okey, är det något seriöst och på riktigt så ber jag om ursäkt osv. lät lite som random 14/tonåring som hatar allt och alla och har världens mest korkade föräldrar osv osv. [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

_sofi:

okey, men tippar på tonåring i alla fall.

ja, tyvärr


   
SvaraCitera

mjölk:

ja, tyvärr

Tänkte säga att det går över, men jag är inte helt 100 på att det faktiskt gör det. Jag är 20 nu och jag känner mig fortfarande som 15 ibland. Fast vissa saker blir bättre, eller har i alla fall blivit för mig. Jag är till exempel alla gånger mycket bättre kompis med och nära med mina föräldrar nu än för ett par år sen. [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

_sofi:

Tänkte säga att det går över, men jag är inte helt 100 på att det faktiskt gör det. Jag är 20 nu och jag känner mig fortfarande som 15 ibland. Fast vissa saker blir bättre, eller har i alla fall blivit för mig.

Well, det blir väl antagligen det.

Nästa år drar jag till USA ändå så behöver inte tampas med dem längre då.


   
SvaraCitera