Aviseringar
Rensa alla

Asså vad är det här??? [crazy][crazy][crazy]


Åtta

Var försvann mitt svar? [sad] Det är en groddcellstumör i en äggstock.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Var försvann mitt svar? [sad] Det är en groddcellstumör i en äggstock.

Det var i den andra tråden. [bigsmile]

galenolga:

Del för att jag läste att du sökt på cancer, typ. Och för att jag tror att dem ser ut så, vissa iaf. Men det kanske bara är min fantasi som har gått för långt XD

Tror att du läste lite fel.


   
SvaraCitera
Åtta

Rodja:

Det var i den andra tråden. [bigsmile]

Jaha. Så i den här tråden får jag ingen kaka för att jag hade rätt? [sad]


   
SvaraCitera

Rodja:

Tror att du läste lite fel.

Jo, jag är säker på det =P

Dem trodde det eftersom jag hade en stor boll på 5 cm i diameter på minäggstock i ultraljudet och dem sa att de inte kunde avgöra om det var en tvilling eller en cysta [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

galenolga:

Dem trodde det eftersom jag hade en stor boll på 5 cm i diameter på minäggstock i ultraljudet och dem sa att de inte kunde avgöra om det var en tvilling eller en cysta [cute]

Vad äckligt.


   
SvaraCitera

Rodja:

Vad äckligt.

Jag vet [n] Och ont gjorde det också


   
SvaraCitera
Hando

Nam nam


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

galenolga:

Jag vet [n] Och ont gjorde det också

Men vadå, är den (tvillingen/cystan) bortopererad nu eller sitter den kvar där inne?


   
SvaraCitera

Rodja:

Men vadå, är den (tvillingen/cystan) bortopererad nu eller sitter den kvar där inne?

Det var en cysta och den är bortopererad. Men jag har en ny cysta på 2,5 cm i diameter, fast den har spruckit av sig själv och håller på att läka bort nu [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hahahahahahahahahahahahaha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nuzz my gun 'til the nossle run dry


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

:

This 4-cm mature cystic teratoma of the ovary was found incidentally at the time of Caesarean section and removed. Like most ovarian teratomas (and unlike those of the testis) this one was benign, showing only mature tissues microscopically. In addition to the obvious cutaneous structures (giving rise to the hair seen here), histologically there was abundant neuroglia and even one neuron. Central nervous system tissue is very common in mature teratomas.


   
SvaraCitera

Min första tandställning


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

döög:

:

Vet vad det är. [wink][wink][wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rodja:

Vet vad det är. [wink][wink][wink]

nu vet alla andra också. coolt.


   
SvaraCitera