Aviseringar
Rensa alla

Asså vad fan ska jag göra med idioterna


smosha
Ämnesstartare

Det finns två killar i min klass som är sjukt dryga. Jag försöker undvika dem men vi spelar fotboll på fritiden och dem brukar komma ingen vill ha dem där. När vi spela idag så gick jag upp i närkamp och boxade en av dem i ryggen och han gjorde mål och hånade mig (det är olika lag vinnaren möter) men så mötte vi dem igen och jag gjorde mål och skrek allt vad jag hade det här är payback era jävla horungar (ursäkta språket)  sen körde jag fult hela tiden mot dem vi går i samma klass och vad kan jag göra för att inte ens se dem en ända gång på min fritid för jag gillar att spela fotboll och dem också jag vet inte vad jag ska göra. Jag är snäll egentligen men mot dem nää jag hatar båda jag hoppas att dem verkligen får så mycket stryk så att dem blir handikappade. Tips på vad jag kan göra tack


   
Citera

Väx upp


   
SvaraCitera

Lira schystare..


   
SvaraCitera
smosha
Ämnesstartare

Men dem letar efter bråk hela tiden. När dem gör mål då hånar dem mig och jag gör tillbaka


   
SvaraCitera

Haha vafan skärp dig


   
SvaraCitera

Visa att du är bättre genom att sköta dig själv och inte ägna någon uppmärksamhet åt de, i värsta fall, byta lag.


   
SvaraCitera
smosha
Ämnesstartare

men vi är inte i samma lag och vill inte byta till deras men jag ska sköta mig så gott som jag kan så blir det inga problem förhoppningsvis 


   
SvaraCitera

Tycker det låter som att du är en lika stor idiot som dom.


   
SvaraCitera

smosha:  Jag är snäll egentligen

grin.gif


   
SvaraCitera

Vad säger läraren när ni håller på och slåss och skriker horunge till varandra på lektionen?


   
SvaraCitera

?Är du utländsk


   
SvaraCitera
smosha
Ämnesstartare

halv


   
SvaraCitera
smosha
Ämnesstartare

Men dem går i samma klass som mig alla på hela skolan hatar dem de är jobbiga men jag ska sluta snacka med dem alla som hänger med dem också


   
SvaraCitera

NiklasW:
Vad säger läraren när ni håller på och slåss och skriker horunge till varandra på lektionen?

Du vet dagens ungdomar.


   
SvaraCitera

Mahalageasca:
?Är du utländsk

Viktigt o relevant? 


   
SvaraCitera