Aviseringar
Rensa alla

Asså vad fan tror ni?


Volvo4life:

Spindelmannen då Söt

Pfft. Trams det där. Det där kan ej ske irl. Stålis kan finnas då utomjordingar borde finnas!!!


   
SvaraCitera
Czar
 Czar

Ts är ett uppenbart troll.


   
SvaraCitera

En sak är då jävligt konstigt, att invandrare kommer till Sverige och vi svenskar ska behöva följa de mänskliga rättigheterna genom att inte klanka ner på vilken religion någon från ett annat land har..
My point is.. Respekterar invandrare vår religion så respekterar vi deras.. men det betyder inte att vår kristna tro ska bli övertagen med andra människors religioner?


   
SvaraCitera

Abrielle96:
En sak är då jävligt konstigt, att invandrare kommer till Sverige och vi svenskar ska behöva följa de mänskliga rättigheterna genom att inte klanka ner på vilken religion någon från ett annat land har..
My point is.. Respekterar invandrare vår religion så respekterar vi deras.. men det betyder inte att vår kristna tro ska bli övertagen med andra människors religioner?

känner du dig hotad av judarna och muslimerna?


   
SvaraCitera

Men för helvete, vadå invandrare respektera ER religion? Är alla invandrare fucking hinduer eller? Vill du mena att alla invandrare är en religion och ni svenskar en annan? Och vadå övertagen? Jösses...Ledsen

Abrielle96:
En sak är då jävligt konstigt, att invandrare kommer till Sverige och vi svenskar ska behöva följa de mänskliga rättigheterna genom att inte klanka ner på vilken religion någon från ett annat land har..
My point is.. Respekterar invandrare vår religion så respekterar vi deras.. men det betyder inte att vår kristna tro ska bli övertagen med andra människors religioner?


   
SvaraCitera

men käre värld hon påstod väl inte att alla religiösa invandrare beter sig så


   
SvaraCitera

Dumbfounded:
Dom flesta i Sverige är dock ateister, och tror alltså inte på någon religion.

Har för mig att Sverige ligger på sista plats när det gäller troende bland befolkningen.

desto längre ner ju bättre!


   
SvaraCitera

Abrielle96: My point is.. Respekterar invandrare vår religion så respekterar vi deras.. men det betyder inte att vår kristna tro ska bli övertagen med andra människors religioner?

På vilket sätt förhindrar muslimer i Sverige kristna från att utöva sin tro?


   
SvaraCitera

Mahmodalabasababa:
Alla ni svennar som ba tror på jesus, ni har ingen kolla alls på religion! Ni borde växa upp och ta er en look runt om i världen! Ni bara sitter här i äckliga sverige och hatar människor som har en annan färg än er! Ni kanske ska läsa lite om islam innan ni hatar så mycket

ja som fan


   
SvaraCitera

att förstå muslimer är underskattad förströelse


   
SvaraCitera

amsi:

känner du dig hotad av judarna och muslimerna?

Det har jag aldrig påpekat? 

sicilianmind:
Men för helvete, vadå invandrare respektera ER religion? Är alla invandrare fucking hinduer eller? Vill du mena att alla invandrare är en religion och ni svenskar en annan? Och vadå övertagen? Jösses...Ledsen

Jaa? Vi har väl också en religion, eller hur? Precis som Muslimer, Judar.. m.m!Wuut? Asså jag menar ju självklart att vi här i Sverige har en religion.. och invandrare har förmodligen en annan religion beroende vart ifrån de kommer?Typ som när de ville ha nå bön utrop i Stockholm eller va de nu var för tjafs.. de har ju sina egna kyrkor i Sverige, vilket är nog med respekt från vår sida.. men att ha det blir att vår svenska tro blir övertagen av andra  religioner om det ska hålla på sådär?!Ska de ha bön utrop så får de väl åka till sitt egna land där dom har det.. det tycker jag iallafall.. eller ha nå sånt grejs i själva kyrkan!


   
SvaraCitera

Abrielle96: Jaa? Vi har väl också en religion, eller hur? Precis som Muslimer, Judar.. m.m!Wuut? Asså jag menar ju självklart att vi här i Sverige har en religion.. och invandrare har förmodligen en annan religion beroende vart ifrån de kommer?Typ som när de ville ha nå bön utrop i Stockholm eller va de nu var för tjafs.. de har ju sina egna kyrkor i Sverige, vilket är nog med respekt från vår sida.. men att ha det blir att vår svenska tro blir övertagen av andra  religioner om det ska hålla på sådär?!Ska de ha bön utrop så får de väl åka till sitt egna land där dom har det.. det tycker jag iallafall.. eller ha nå sånt grejs i själva kyrkan!

Du är ju sjuk.


   
SvaraCitera

iddqd:

Du är ju sjuk.

Jag vet att jag har en sjukdom.. men det har ingenting med det här och göra. Jag är bara jävligt uppriktig med mina synpunkter. Jag låter alla andra tycka vad de vill, då borde det inte vara så svårt att låta mig tycka som jag vill.


   
SvaraCitera

Abrielle96:

Jag vet att jag har en sjukdom.. men det har ingenting med det här och göra. Jag är bara jävligt uppriktig med mina synpunkter. Jag låter alla andra tycka vad de vill, då borde det inte vara så svårt att låta mig tycka som jag vill.

Du får tycka vad du vill, men det du säger är helt idiotiskt. 

Abrielle96: Jaa? Vi har väl också en religion, eller hur? Precis som Muslimer, Judar.. m.m!Wuut? Asså jag menar ju självklart att vi här i Sverige har en religion..

Näe, de flesta i Sverige är inte religiösa. Och de som är det har inte samma religion utan det finns ganska många "svenska" religioner. 

Abrielle96: och invandrare har förmodligen en annan religion beroende vart ifrån de kommer?

Precis likadant där. En person från Indien kan till exempel vara kristen, hindu, buddhist eller vafan som helst egentligen. 

Abrielle96: Typ som när de ville ha nå bön utrop i Stockholm eller va de nu var för tjafs.. de har ju sina egna kyrkor i Sverige, vilket är nog med respekt från vår sida.. men att ha det blir att vår svenska tro blir övertagen av andra  religioner om det ska hålla på sådär?!

Återigen, på vilket sätt gör böneutrop det svårare för kristna att utöva sin tro?

Abrielle96: !Ska de ha bön utrop så får de väl åka till sitt egna land där dom har det.. det tycker jag iallafall.. eller ha nå sånt grejs i själva kyrkan!

Javisst, och när vi ändå håller på så kan vi väl förvisa alla kristna till Israel? Det är ju därifrån skiten kommer. 


   
SvaraCitera

Hej. Du har uppenbarligen inte letat fram fakta till dina små konservativa påstådenden och jag förstår, med tanke på att det du nyss skrev stämmer inte. Inte ett jävla dyft. Du borde inte ha skrivit det där, verkligen inte.  Håller du käften framstår du som smartare.

Abrielle96:

Det har jag aldrig påpekat? 

Jaa? Vi har väl också en religion, eller hur? Precis som Muslimer, Judar.. m.m!Wuut? Asså jag menar ju självklart att vi här i Sverige har en religion.. och invandrare har förmodligen en annan religion beroende vart ifrån de kommer?Typ som när de ville ha nå bön utrop i Stockholm eller va de nu var för tjafs.. de har ju sina egna kyrkor i Sverige, vilket är nog med respekt från vår sida.. men att ha det blir att vår svenska tro blir övertagen av andra  religioner om det ska hålla på sådär?!Ska de ha bön utrop så får de väl åka till sitt egna land där dom har det.. det tycker jag iallafall.. eller ha nå sånt grejs i själva kyrkan!


   
SvaraCitera