Aviseringar
Rensa alla

Asså vad fan tror ni?


Dina s k synpunkter är fel

Abrielle96:

Jag vet att jag har en sjukdom.. men det har ingenting med det här och göra. Jag är bara jävligt uppriktig med mina synpunkter. Jag låter alla andra tycka vad de vill, då borde det inte vara så svårt att låta mig tycka som jag vill.


   
SvaraCitera

sicilianmind:
Dina s k synpunkter är fel

Well.. Jag har aldrig sagt att det jag säger är rätt heller så!Men så tycker jag PUNKT SLUT


   
SvaraCitera

MEN MAN KAN INTE SÄGA EMOT FAKTA????? Skriv något riktigt IQ-befriat en gång till och jag kommer krossa min mobil av ilska. 

Abrielle96:

Well.. Jag har aldrig sagt att det jag säger är rätt heller så!Men så tycker jag PUNKT SLUT


   
SvaraCitera

sicilianmind:
MEN MAN KAN INTE SÄGA EMOT FAKTA????? Skriv något riktigt IQ-befriat en gång till och jag kommer krossa min mobil av ilska. 

HAHAHAHAHAHAHA! Jag säger vad jag nu än vill Mycket glad


   
SvaraCitera

Dessvärre

Abrielle96:

HAHAHAHAHAHAHA! Jag säger vad jag nu än vill Mycket glad


   
SvaraCitera

sicilianmind:
Dessvärre

Ohja, kul var det iallafall^^


   
SvaraCitera

Svär på Allah då

Abrielle96:

Ohja, kul var det iallafall^^


   
SvaraCitera

sicilianmind:
Svär på Allah då

Jag tror inte på sånt bullshit.. inte gud heller för den delen.. så kan tyvärr inte göra det^^


   
SvaraCitera

SÅ JÄVLA COOL

Abrielle96:

Jag tror inte på sånt bullshit.. inte gud heller för den delen.. så kan tyvärr inte göra det^^


   
SvaraCitera

sicilianmind:
SÅ JÄVLA COOL

Coolt kan jag väl inte påstå att det är.. men sant Glad


   
SvaraCitera

alla islamer dem tar över sveriget för de tror på muslim :((( vi får inte äta våra köttbullar för alla judar de tror de äger sverige när de kommer hit 0 =(


   
SvaraCitera

Abrielle96:

Det har jag aldrig påpekat? 

Jaa? Vi har väl också en religion, eller hur? Precis som Muslimer, Judar.. m.m!Wuut? Asså jag menar ju självklart att vi här i Sverige har en religion.. och invandrare har förmodligen en annan religion beroende vart ifrån de kommer?Typ som när de ville ha nå bön utrop i Stockholm eller va de nu var för tjafs.. de har ju sina egna kyrkor i Sverige, vilket är nog med respekt från vår sida.. men att ha det blir att vår svenska tro blir övertagen av andra  religioner om det ska hålla på sådär?!Ska de ha bön utrop så får de väl åka till sitt egna land där dom har det.. det tycker jag iallafall.. eller ha nå sånt grejs i själva kyrkan!

vilka är det som har sina egna kyrkor? känner du att du inte får vara kristen i fred när någon annan har böneutrop eller vad menar du?


   
SvaraCitera

kukoxo:

vilka är det som har sina egna kyrkor? känner du att du inte får vara kristen i fred när någon annan har böneutrop eller vad menar du?

Jag orkar inte diskutera det här nå mer.. you guys win.. I'm waving with my white flag!


   
SvaraCitera

Det är extremt arrogant av en människa att hävda att den förstår något sådant som en gud. Eftersom vi inte kan förstå en sådan varelse, så kan vi inte heller hävda att vi vet dess avsikter och således blir frågan om gud finns eller inte irrelevant för människan.

Vi behöver inte ställa eller svara på frågan om gud finns eller inte, eftersom vi ändå inte kan göra något med svaret.


   
SvaraCitera