Aviseringar
Rensa alla

asså vafan![mad]


Ämnesstartare

Blir jävligt förbannad när Sverige löjlar ut sig för hela världen[tired]

​Sex by surprise -.-

[tired][tired][tired][tired][tired] sex by surprise kunde dom inte komma på något fiffigare, får jag höra av amerikanare på facebook dom skrattar åt oss[tired]


   
Citera
Ämnesstartare

Tala om att det verkligen inte handlar om sexbrott. Skulle vilja se hur många personer vi lägger en internationell sökning efter någon som har fått 5000kr i böter.

Och jo, vad fan är "sex by surprise" för jävla påhitt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Skulle vilja se hur många personer vi lägger en internationell sökning efter någon som har fått 5000kr i böter.

jo precis

Jonnybravo91:

Och jo, vad fan är "sex by surprise" för jävla påhitt?

får ont i huvudet, vissa säger att det är mildare sexbrott andra säger det är mild våldtäkt, en annan säger att det är sex med en gift utan kondom [tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Netherlick:

mild våldtäkt

Hur kan något vara en mild våldtäkt? Slog man inte så mycket då? Eller var det så att man kom på magen istället?

Netherlick:

sex med en gift utan kondom

Hur kan detta ens vara ett brott? [tard]

Netherlick:

mildare sexbrott

Som sexuella trakasserier? Så dem börjar med att skrika våldtäkt och fortsätter med att erkänna att han faktiskt bara visade sin penis?

Srs the fuck?! [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Hur kan något vara en mild våldtäkt? Slog man inte så mycket då? Eller var det så att man kom på magen istället?

hah xD för att först sa dom våldtäkt sen ångrade dom sig fast dom sa att det fortfarande hans fel osv

Jonnybravo91:

Hur kan detta ens vara ett brott? [tard]

Ingen jävla aning[shake]

Jonnybravo91:

Srs the fuck?! [mad]

kondomen hade spruckit bara[tard] men dom har inget bevis på att en kondom användes[cry] vissa tror att CIA konspirerar emot honom osv xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[zzz]


   
SvaraCitera

Netherlick:

löjlar

[surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja men hallå, det är Sverige vi snackar om.


   
SvaraCitera
time
 time

Jonnybravo91:

Tala om att det verkligen inte handlar om sexbrott. S

Finner du det konstigt att hela grejen icke blivit uppmärksammad här, men däremot i tusentals sidor på Flashback? Känner nästan för att göra en tråd om det med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

Finner du det konstigt att hela grejen icke blivit uppmärksammad här, men däremot i tusentals sidor på Flashback? Känner nästan för att göra en tråd om det med.

Inte lika konstigt, som upprörande. Gogo!


   
SvaraCitera
time
 time

Jonnybravo91:

Inte lika konstigt, som upprörande. Gogo!

Så fort jag har håltimme i skolan! ....och bussen dit går för övrigt om 12 minuter och jag ligger naken i sängen utan att ha hittat min deodorant. Satans dekadenta ålandsmorgnar. Återkommer!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det är pga att vi är USA's bitches så tekniskt och kanske indirekt sett så är det USA som skämmer ut oss. [no-no]


   
SvaraCitera

Låt Nationalismen dö.


   
SvaraCitera