Aviseringar
Rensa alla

Asså vem är det som lägger glas i maten


säkert såna där jävla djurrättsaktivisterna[mad] dö för fan[mad][mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad]


   
SvaraCitera

DeathOrGlory:

Säkert BTA och Sagitta.

Haha, skulle inte förvåna mig.[bigsmile]


   
SvaraCitera

kyckling är inte mat, kyckling är en fågel. en sorts barnfågel. de ser ut så här:

Image

vill ni nödvändigtvis äta kött, ät en folkpartist eller något. det finns det knappast någon militant djurrättsaktivist som skulle protestera mot.


   
SvaraCitera

Tacoz:

Fy fan vad taskigt, vi kan ju faktiskt dö.

Militanta Veganer och hörde att SÄPO var inblandat med.


   
SvaraCitera

passaro:

Haha, skulle inte förvåna mig.

[bigsmile]


   
SvaraCitera

mörknäs:

kyckling är inte mat, kyckling är en fågel.

Men din köttskalle man kan äta nästan alla sorter av djur bara de inte är giftiga.


   
SvaraCitera

cannabis:

Men din köttskalle man kan äta nästan alla sorter av djur bara de inte är giftiga.

man kan, men då riskerar man även vedergällning från medvetna och upplysta människor som ställer sig emot ätandet av djur. exempelvis glassplitter i halsen, eller något annat precis lika festligt.


   
SvaraCitera

Tacoz:

Asså vem är det som lägger glas i maten?

Sannolikt en militant djurrättsaktivist till praoelev på Ica eller så. Utmärkt anledning att hålla sig borta från köttätande, när hörde man senast om någon som hade gömt glas i paprikan? [y]


   
SvaraCitera

mörknäs:

man kan, men då riskerar man även vedergällning från medvetna och upplysta människor som ställer sig emot ätandet av djur. exempelvis glassplitter i halsen, eller något annat precis lika festligt.

Vad är de för fel på dig? du räddar inte direkt kycklingarna.
folk äter ju kött som innan. bara det är wasted lifes kycklingarna hade, de blev inte ens mat.


   
SvaraCitera

cannabis:

Vad är de för fel på dig? du räddar inte direkt kycklingarna.
folk äter ju kött som innan. bara det är wasted lifes kycklingarna hade, de blev inte ens mat.

min gissning är att kycklingförsäljningen går ner lite tillfälligt, vilket gör att efterfrågan minskar, vilket gör att färre kycklingar föds upp och slaktas. det är marknadsekonomi med en twist! [party]


   
SvaraCitera

Köp inte kyckling då era puckon. Hur jävla svårt kan det vara att äta nåt annat? Hatar människor ibland.


   
SvaraCitera

För övrigt har jag ingenting emot militant djurrättsaktivism eller sabotage mot folk som exploaterar djur.


   
SvaraCitera

OF 5:

djurrättsaktivisterna

Troor jag med


   
SvaraCitera

mörknäs:

min gissning är att kycklingförsäljningen går ner lite tillfälligt

Eller så ganska kycklingarnas livs krav sänks så de skall gå tillbaka i vinst.


   
SvaraCitera