Aviseringar
Rensa alla

ASSÅÅÅÅÅ FYFAAAAN


Angelize:

Det låter vidrigt och fettigt.

tjaa, smarrigt och fettigt kan jag hålla med om.
man köper inte en pizza och antar att den på något sätt ska vara hälsosam [surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hästpojken:

oxfile och skinka måste ju vara vidrigaste kombinationen på en pizza

Det låter vidrigt iaf


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HelylleHerman:

tjaa, smarrigt och fettigt kan jag hålla med om.
man köper inte en pizza och antar att den på något sätt ska vara hälsosam [surprised]

haha jaja [crazy]


   
SvaraCitera

Angelize:

haha jaja [crazy]

väljer du bort köttfärsen för att du tycker synd om djuret, eller för hälsans skull?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det är ju äckligt, oliver, grönsaker, ost(ar) och svamp är det som hör hemma på en pizza


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HelylleHerman:

väljer du bort köttfärsen för att du tycker synd om djuret, eller för hälsans skull?

För att det smakar bajs med köttfärs på pizza. Jag har aldrig tyckt att "Ååå vad gott,nu ska vi äta kött!" det var typ därför jag blev vegetarian förut. Har alltid gillat salladen såserna brödet osv aldrig tillbehöret, kebab utan kött är godast. aa du förstår nog, tycker ej kött smakar gott


   
SvaraCitera

hästpojken:

det är ju äckligt, oliver, grönsaker, ost(ar) och svamp är det som hör hemma på en pizza

sånt som jag petar bort, alltså [smile]

Angelize:

För att det smakar bajs med köttfärs på pizza. Jag har aldrig tyckt att "Ååå vad gott,nu ska vi äta kött!" det var typ därför jag blev vegetarian förut. Har alltid gillat salladen såserna brödet osv aldrig tillbehöret, kebab utan kött är godast. aa du förstår nog, tycker ej kött smakar gott

jag förstår, jag förstår [y]
håller iofs med att just köttfärs inte är kanongött på pizza. brukar vara torr och smaklös


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kebabpizza med beanässås! [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera