Aviseringar
Rensa alla

Assassins Creed 2


Ämnesstartare

Jag ska köpa Assassins Creed 2 men jag får inte för min farsa.
Jag har väntat på den nu i nån månad och jag blir snart GALEN!!!!!
vad tycker ni jag ska göra för att få köpa den?[shake]


   
Citera

Din far har redan köpt det åt dig, som julklapp. håll ut.


   
SvaraCitera
Åtta

Skicka pengar till mig så kan jag köpa det åt dig.


   
SvaraCitera

antingen så har han köpt det i julklapp till dig som sagt, eller så är han en sån förälder som inte vill att hans barn ska spela spel med våld i.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Galvmeister:

Din far har redan köpt det åt dig, som julklapp. håll ut.

tror inte det för han vill inte ens att jag ska ha det spelet. :S

SorryBartDude:

antingen så har han köpt det i julklapp till dig som sagt, eller så är han en sån förälder som inte vill att hans barn ska spela spel med våld i.

jag har spel från 18 år sen jag va 10 år.

Åtta:

Skicka pengar till mig så kan jag köpa det åt dig.

det e det att dem har mina pengar och dem e skyldiga mig dem så när jag får pengarna drar jag iväg och köper det. 🙂


   
SvaraCitera

Kristian97:

jag har spel från 18 år sen jag va 10 år.

Kristian97:

tror inte det för han vill inte ens att jag ska ha det spelet. :S

OK, men är din farsa spelintresserad då? Han kanske kan mycket om spel och anser att Assassins Creed är en tråkig och repetitiv upplevelse?

Kristian97:

det e det att de har mina pengar och de e skyldiga mig dem så när jag får pengarna drar jag iväg och köper det. 🙂

var bara tvungen att rätta hehu [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

be honom att byta spelet då 😉


   
SvaraCitera

SorryBartDude:

OK, men är din farsa spelintresserad då? Han kanske kan mycket om spel och anser att Assassins Creed är en tråkig och repetitiv upplevelse?

Assassins creed var ganska repetitiv men knappast 2:an, visst man kan göra samma typ av uppdrag hur många gånger man vill nästan, men grejen är att man inte måste göra det för att komma vidare som i 1:an man kan fokusera på main story uppdragen och själv så brukade jag även göra dom extra uppdragen jag tyckte var roliga (typ assassination)


   
SvaraCitera

Speltidning:

Assassins creed

jo visst, men vet hans farsa om detta?


   
SvaraCitera

SorryBartDude:

Han kanske kan mycket om spel

SorryBartDude:

jo visst, men vet hans farsa om detta?

Om han vet mycket om spel borde han ha tagit reda på det innan han dömmer uppföljaren [no-no]


   
SvaraCitera

Speltidning:

Om han vet mycket om spel borde han ha tagit reda på det innan han dömmer uppföljaren [no-no]

kan ju alltid hoppas. Inte kul att missa ett bra spel [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Spelet äger som fan tycker jag...Vänta tills du blir 18 om inte annat [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag har testat 2:an hos en kompis, där är det tvärtom, det är hans pappas spel Dold text: lucky him


   
SvaraCitera
apan28

PRINCE OF PERSIA ÄR BÄTTRE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![y]


   
SvaraCitera

Brukar han alltid vara så, eller är det bara nu? Om svaret är NEJ, då har du tur. För att du kommer få den i JulKlapp...! [bigsmile] Men om svaret är JA, synd då... [sad]


   
SvaraCitera