Aviseringar
Rensa alla

assoooo vafaaan :C


Ämnesstartare

BAdassbee:

är du redo att slösa bort din kropp för ett par timmars njutning?(obs pratar ej om sex)

skulle inte direkt kalla det njutning. och har inte med att slösa bort min kropp att göra. är ju bara ett sätt att döva den psykiska smärtan. klart man kan slå sig själv en hammare eller vad som helst men jag brukade skära mig själv. visst vill jag inte förstöra min kropp osv men är svårt att motså, man blir beroende. är som en drog


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

Fysisk smärta är fortfarande bättre än de där satans spöket i huvudet som förstör allt och inte går att få bort

nej, är ej bättre i längden, endast i stunden

patrick bateman:

visst vill jag inte förstöra min kropp osv men är svårt att motså, man blir beroende. är som en drog

jo, det är jävligt svårt, men blir lättare med tiden. vill fortfarande skära mig men så tänker jag på alla fina bikinis, utseende är viktigt för mig


   
SvaraCitera

BAdassbee:

jag brände mig på en grill i Sunnersta.

Säg att du brände dig på en grill i Gottsunda istället då!

...remember kids, its down the block not across the street![blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BAdassbee:

jo, det är jävligt svårt, men blir lättare med tiden. vill fortfarande skära mig men så tänker jag på alla fina bikinis, utseende är viktigt för mig

jo blir lättare med tiden men är jävligt svårt i början, blir kanske lättare efter nåt år. var nån månad sen sist för mig. är svårt nu. ja då har ju du en bra fördel där, var glad för det. utseende är inte lika viktigt för mig så jag kan inte tänka så


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Luna Lovegood:

Säg att du brände dig på en grill i Gottsunda istället då!

najnajnajje

patrick bateman:

utseende är inte lika viktigt för mig så jag kan inte tänka så

du går inte i skolan va?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BAdassbee:

du går inte i skolan va?

haha öh va? jo det gör jag, varför skulle jag inte göra det och ändå. nåt gör man ju. skolam jobb, praktik, umgåns med männiksor. man syns ju alltid


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BAdassbee:

nej, är ej bättre i längden, endast i stunden

leva psykiskt nedbruten är inte så lockande det heller i längden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

haha öh va? jo det gör jag, varför skulle jag inte göra det och ändå. nåt gör man ju. skolam jobb, praktik, umgåns med männiksor. man syns ju alltid

aja, kanske olika i olika skolor. går fortfatrande i grundskolan, va snygg och självsäker eller bli trampad på

OF 5:

leva psykiskt nedbruten är inte så lockande det heller i längden.

du säger det som om det skulle vara ett antingen eller: skär dig eller lev som ett miserabelt vrak tills du dör


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BAdassbee:

du förstår att din kropp aldrig riktigt kommer återhämta sig och små skitungar frågar vaartannan sekund vad som har hänt på armen/låret/båda

Jag vet.. men det hjälper inte att säga "du kommer att förstöra dina armar för resten av ditt liv" till någon som mår dåligt. Det var det jag ville komma fram till, men du uppfattade tydligen inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

förresten var frågan "varför skära sig?"


   
SvaraCitera

BAdassbee:

6. MAN KAN EJ HA SMIXY UNDERWEAR

Vadå smixy underwear? Fan klart man kan ha det ändå? Bara folk som har problem med att folk har ett förflutet som skulle störa sig betydligt på det. Att folk är så ytliga att det bryr sig om hur det ser ut i första hand kanske ska försöka gå lite djupare.

Men ja, håller med. Cutta sig suger, och ja man ångrar sig. Men det känns inte som ett större problem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BAdassbee:

aja, kanske olika i olika skolor. går fortfatrande i grundskolan, va snygg och självsäker eller bli trampad på

är nog likadant överallt. ser du inte bra ut i skolan blir du nertrampad, är samma hos mig men jag är en av få som slår tillbaka mot den skiten. jag klär mig och ser ut som jag vill


   
SvaraCitera

Är man så nere att man skär sig ofta är inte utseendet högsta prio och hur ärren kommer se ut, utan att lindra ångesten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Marmorscalare:

Vadå smixy underwear? Fan klart man kan ha det ändå?

ah men inte utan att skämmas när/ifall man visar upp sig

patrick bateman:

jag klär mig och ser ut som jag vill

lyllo, så var jag också förut

Marmorscalare:

Att folk är så ytliga att det bryr sig om hur det ser ut i första hand kanske ska försöka gå lite djupare.

om man är i den "populära" zonen så kan saker bli jävligt ytliga och jobbiga

Tigerflickan:

Är man så nere att man skär sig ofta är inte utseendet högsta prio och hur ärren kommer se ut, utan att lindra ångesten.

nej, men ifall man mår bättre sen och försöker sluta skära sig så tänker man ofta mer och mer på hur man faktiskt ser ut

Barfota:

Jag vet.. men det hjälper inte att säga "du kommer att förstöra dina armar för resten av ditt liv" till någon som mår dåligt. Det var det jag ville komma fram till, men du uppfattade tydligen inte.

det är inte vad jag vill få fram, det jag vill få fram är att dom som funderar på att skära sig ska tänka om jävligt mycket

Barfota:

förresten var frågan "varför skära sig?"

nä skrev fel mena: varför börja skära sig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BAdassbee:

det är inte vad jag vill få fram, det jag vill få fram är att dom som funderar på att skära sig ska tänka om jävligt mycket

Men tror du verkligen att det hjälper ? Till viss del kanske det gör det, men ibland när man mår dåligt gör man i princip vad som helst för att må lite bättre. Det är bra att upplysa människor om vad som händer när man skär sig ,men de flesta vet väl redan?

BAdassbee:

nä skrev fel mena: varför börja skära sig?

det är ju ungefär samma sak.


   
SvaraCitera