Aviseringar
Rensa alla

Astrologi - Victorias barn föds den 1:a mars, kl 10.52, bara några timmar efter skottdagen!


Dödsguden:

Fanns icke ett endaste experiment där, som skulle bevisa dessa hokuspokus-teorier... [no-no]

i helvetteheller att du läste...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

qazedctgb:

i helvetteheller att du läste...

Gjorde jag visst det!

Fram med experimenten som gjorts, tack! [no-no]


   
SvaraCitera

Dödsguden:

Gjorde jag visst det!

Fram med experimenten som gjorts, tack! [no-no]

gjorde du inte...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

qazedctgb:

gjorde du inte...

Det gjorde jag visst!

Nu väntar vi bara på experimenten... [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det var mycket oväntat det här!

Ungen vill tydligen ut redan nu... [bigsmile]

Sker födseln nu, så är jag en urusel astrolog!


   
SvaraCitera

[rolleyes] Jadu, vem hade trott det.


   
SvaraCitera

Dödsguden:

Det gjorde jag visst!

nu är hon född [crazy] du hade fel och astrologi är humbug


   
SvaraCitera

qazedctgb:

du hade fel och astrologi är humbug


   
SvaraCitera

Dödsguden:

Sker födseln nu, så är jag en urusel astrolog!

Panda:

vem hade trott det.


   
SvaraCitera

Vilken fantastisk och exakt vetenskap! Tänk att Jupiters cylindricitet och positionen i förhållande till månens tredje största sandpuckel inte var nog för att skjuta upp förlossningen lite längre. [sad]


   
SvaraCitera

hej dödsguden jag vill nu se dig spendera ytterligare fyra sidor i den här tråden med att passionerat förklara varför du hade fel.


   
SvaraCitera

Ett nesligt fel i kalkylen! [bigsmile] Inget skäl till oro.

Det här dementerar inte vetenskapen i sig! [no-no] Astronomi är en anrik vördad vetenskap, bevis: Copernicus och Magica de Hex trodde på astronomi. Källa: http://en.wikipedia.org/wiki/KFC [love] Hare Krishna.

Det har vittnats om att spädbarnets aura visade en stark närvaro av Shivas fjärde inkarnation, som då är Saturnus. [y] Det här förklar att jag borde haft min miniräknade på radianer istället för grader.

Det är lika klart som 1+1=2 [rolleyes], sug på den evolutionstroende! [bigsmile]


   
SvaraCitera

Så fel du hade


   
SvaraCitera

ad hoc ad hoc ad hoc ad hoc ad hoc ad hoc ad hoc ad hoc ad hoc ad hoc ad hoc ad hoc ad hoc ad hoc ad hoc ad hoc ad hoc ad hoc ad hoc ad hoc ad hoc ad hoc ad hoc ad hoc ad hoc ad hoc ad hoc ad hoc ad hoc ad hoc ad hoc ad hoc ad hoc ad hoc


   
SvaraCitera

trubbig:

[y]

[love][love][love]


   
SvaraCitera