Aviseringar
Rensa alla

Astrologisk förutsägelse – Prins Charles blir Kung den 12 september 2015 !!! Läs resonemanget här...


NiklasW:
Jag fattar seriöst ingenting av TS inlägg.

Han har baserat på astrologiska uträkningar räknat ut att Drottning Elizabeth kommer att dö den 12 september och att Prins Charles då tar över tronen.


   
SvaraCitera

TS. I Nyheter24-artikeln står det att det inte blev förbjudet att koppla samman Död o Återfödd med Mankan på Flashback, men du och Mankan gav ju er tillåtelse till detta.

"Försommaren 2009 gick Flashbacks administrator ut med ett ovanligt besked: Man skulle göra ett undantag från regel 1.06, att man inte får spekulera i huruvida användare hade alternativa konton och vilka de i så fall var, i fallet Död o återfödd och Mankan."

https://www.flashback.org/t931321


   
SvaraCitera

Stenad till döds:

Han har baserat på astrologiska uträkningar räknat ut att Drottning Elizabeth kommer att dö den 12 september och att Prins Charles då tar över tronen.

Okej. Hur har han räknat ut det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

presidente:
Vad gör du om du har fel?

Pluggar på ännu bättre till nästa förutsägelse... Tumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stenad till döds:

Han har baserat på astrologiska uträkningar räknat ut att Drottning Elizabeth kommer att dö den 12 september och att Prins Charles då tar över tronen.

Alternativt att Drottning Elizabeth abdikerar...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stenad till döds:
TS. I Nyheter24-artikeln står det att det inte blev förbjudet att koppla samman Död o Återfödd med Mankan på Flashback, men du och Mankan gav ju er tillåtelse till detta.

"Försommaren 2009 gick Flashbacks administrator ut med ett ovanligt besked: Man skulle göra ett undantag från regel 1.06, att man inte får spekulera i huruvida användare hade alternativa konton och vilka de i så fall var, i fallet Död o återfödd och Mankan."

https://www.flashback.org/t931321

Ja, för Flashbacks Admin frågade mig i PM, och jag svarade bara att jag ingenting hade emot att man kopplade samman mig med legendaren Mankan... Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NiklasW:

Okej. Hur har han räknat ut det?

Inte vad som föranleder att prins Charles blir Kung, utan ATT han gör det, den 12 september.

Hur jag räknat ut det?

Med hjälp av en indisk astrologisk prognosmetod, vid namn Vimshottari Dasha:

https://en.wikipedia.org/wiki/Dasha_%28astrology%29


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

My dreams are her:

Om hon dör den 12 september slår hon Viktorias  rekord med två dagar.

Källa

Vilken Viktoria?

Vilket rekord?


   
SvaraCitera

Dödsguden:

Inte vad som föranleder att prins Charles blir Kung, utan ATT han gör det, den 12 september.

Hur jag räknat ut det?

Med hjälp av en indisk astrologisk prognosmetod, vid namn Vimshottari Dasha:

https://en.wikipedia.org/wiki/Dasha_%28astrology%29

Går detta att göra på vem som helst? Vad behöver man veta om personen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NiklasW:

Går detta att göra på vem som helst? Vad behöver man veta om personen?

Exakt födelsetid och födelseortort.

Det snackades om att slå Viktorias rekord - vilket rekord?


   
SvaraCitera

Dödsguden:

Exakt födelsetid och ort.

Men det skulle betyda att alla som föddes vid samma tidpunkt på samma ort som drottning Elizabeth skulle dö 12 september? Något annat måste ju spela roll? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NiklasW:

Men det skulle betyda att alla som föddes vid samma tidpunkt på samma ort som drottning Elizabeth skulle dö 12 september? Något annat måste ju spela roll? 

Har inte hävdat att hon dör då, kan lika gärna vara att hon abdikerar, så att hennes son äntligen kan få bli Kung, efter mer än 60 års väntan...


   
SvaraCitera

Dödsguden:

Har inte hävdat att hon dör då, kan lika gärna vara att hon abdikerar, så att hennes son äntligen kan få bli Kung, efter mer än 60 års väntan...

Jaha, så vad exakt är det man kan räkna ut via det sättet? Bara när kungligheter ska abdikera? 


   
SvaraCitera

Dödsguden: Vilken Viktoria?

Viktoria av Storbritannien

Dödsguden: Vilket rekord?

63 år och 216 dagar vilket är den längsta tiden någon har suttit på tronen i England.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NiklasW:

Jaha, så vad exakt är det man kan räkna ut via det sättet? Bara när kungligheter ska abdikera? 

I detta fall när prinsen blir Kung...


   
SvaraCitera