Aviseringar
Rensa alla

astronauter som tramsar runt o klantar sig på månen[blush]


Ämnesstartare

har haft tråkigt i eftermiddag så spenderade min tid med att sitta och leta upp kul klipp från månlandningarna haha *liv*[blush] liks, man tänker ju bara på dedär första när neil armstrong gick ner och blablabla. men de var ju där jättemånga gånger och hade tid att tramsa runt lite, kul tycker ja[blush] aja:

aaaaw, tycker de e så söta med sina tjocka dräkter på sig, ser ut som fluffiga kramdjur typ, inte lätt å hålla balansen[blush]

haha älskar hans dialekt, "oh boy is this a neat way to travel"<3 och hur de inte kan komma överrens om vilken månad det är, så gulligt[blush]

aaaaaw nusse <3 kan riktigt känna besvikelsen när han väl lyckats ställa sig upp, men så har han tappat sin påse så han måste böja sig igen[sad] och blir kallad twinkletoes av sina astronautkompisar[sad]

wiiiie va kul de ser ut


   
Citera
Ämnesstartare

hahahahaha känner att jag borde skaffa mig ett liv asså[sad] men det är ok att ha sånnahär dagar ibland[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NASA borde va stolta över alla miljarder de lagt ner på de där pajaserna [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

såg en dubbelgångare till dig idag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

1 1hd:

såg en dubbelgångare till dig idag

folk säger sig göra det hela tiden!!! men sen när man får se bild på dem så är de aldrig lika över huvud taget, så har börjat tvivla lite >:( välkommen tillbaks btw!!! : D

OF 5:

NASA borde va stolta över alla miljarder de lagt ner på de där pajaserna

pffft värt det[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

pffft värt det

helt klart.. vem skulle inte vilja studsa runt som tiger [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

NASA borde va stolta över alla miljarder de lagt ner på de där pajaserna

Det var min andra reaktion när jag såg det här. Liksom, man har lagt ner ett mindre lands BNP på att få iväg dem till månen och de tramsar som fan när de kommer dig [bigsmile]

Min första reaktion var mer "HERREJÄVLAR DE ÄR PÅ EN FET JÄVLA STEN UTAN ATMOSFÄR MITT I RYMDEN DÄR MINSTA MISSTAG BETYDER DÖDEN OCH DE BARA LEKER VAFAN ÄR DET FÖR FEL PÅ DEM?" [chocked]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dvärgkastarn:

DÄR MINSTA MISSTAG BETYDER DÖDEN OCH DE BARA LEKER VAFAN ÄR DET FÖR FEL PÅ DEM

amen du vet väll va extremportarna säger när man är millimeter från döden är det som mest spännande [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aaaw, han försöker sparka fotboll med en sten men gick inte så bra och ser ut som att han mest fick gaska ont i foten[blush][sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

helt klart.. vem skulle inte vilja studsa runt som tiger

hur får du det till en tiger?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

hur får du det till en tiger?

Tiger
TIgger
Nalle Puh
[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

Tiger
TIgger
Nalle Puh

haha aha nu fattar ja, du är smartare än mig[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

haha aha nu fattar ja, du är smartare än mig

haha njä men vet sånt typ [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

haha njä men vet sånt typ

men det gör inte jag, så aaah precis[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hahaha åh de är ju jättegulliga, visste inte att man kunde vara så gullig i rymden. Blev glad av att se dem hoppa runt o prata på sådant speciellt mikrofon sätt.


   
SvaraCitera