Aviseringar
Rensa alla

åt precis kyckligfilé och broccoli till frukost...


smisk
Ämnesstartare

börjar känna mig som en riktig tjockis [blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush]


   
Citera
Ämnesetiketter

Gott. [cute]


   
SvaraCitera
smisk
Ämnesstartare

sötnos:

Gott. [cute]

haha ja, men det kändes lite skumt! [rolleyes]


   
SvaraCitera

kycklingfile är ju bara massa protein typ och broccoli, ja...ÄT PÅÅÅ


   
SvaraCitera
Åtta

Läste "åt penis [...]"


   
SvaraCitera
smisk
Ämnesstartare

Åtta:

Läste "åt penis [...]"

asso jävla äckel gubbe [cry][cry][cry]


   
SvaraCitera

smisk:

haha ja, men det kändes lite skumt!

Haha känner igen! Förut brukade jag äta falukorv till frukost varje dag, kändes också jätteskumt.
Rekommenderas inte. Föråt mig på det och nu hatar jag falukorv! [blush]


   
SvaraCitera

läste om kycklingar igår. förstår inte hur någon med ens lite självrespekt kan äta kyckling.


   
SvaraCitera
smisk
Ämnesstartare

sötnos:

Rekommenderas inte. Föråt mig på det och nu hatar jag falukorv! [blush]

åååh nu blev jag sugen på falukorv [rolleyes]

internet:

läste om kycklingar igår. förstår inte hur någon med ens lite självrespekt kan äta kyckling.

men alltså, barn dör i afrika och alla i kina äter ris osv, jag bryr mig seriöst inte, jag tycker att det är gott!!!! [mad]


   
SvaraCitera

smisk:

men alltså, barn dör i afrika och alla i kina äter ris osv, jag bryr mig seriöst inte, jag tycker att det är gott!!!!

men erkänn att det är ganska absurt att den kyckling som alla äter är en framavlad sort som inte klarar av att leva i längre än typ åtta veckor eftersom den växer så snabbt att benen inte klarar av kroppsvikten. att den sedan har så extremt stort bröst i förhållande till övriga kroppsdimensioner att köttet måste behandlas med div. e-ämnen + andra ämnen för att det ska se aptitligt ut, då bröstmuskeln orsakar så stora mängder mjölksyra att köttet blir smuligt, torrt och "fult" gör det hela ännu mer absurt.

det är roligt att man förbjöd belgian blue-kossor, men tillåter liknande kycklingar.


   
SvaraCitera

smisk:

jag bryr mig seriöst inte, jag tycker att det är gott!!!![mad]

Vet inte om man får fnissa åt detta men jag gör det ändå.
[cute]


   
SvaraCitera

passaro:

kycklingfile är ju bara massa protein typ och broccoli, ja...ÄT PÅÅÅ

Agree! Låter ju riktigt mumsigt! Gief me chickenz!


   
SvaraCitera
smisk
Ämnesstartare

internet:

.

känner att:
den dag jag kan få tag på en normal kyckling köper jag den, annars håller jag mig till den stackars genetiskt deformerade kycklingen.
för jag gillar kyckling!

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

sötnos:

Vet inte om man får fnissa åt detta men jag gör det ändå.

fnissa på [blush]


   
SvaraCitera

smisk:

för jag gillar kyckling!

det var inte det jag frågade, jag påstod att det är absurt. svara ja eller nej. svarar du nej, svarar du fel.


   
SvaraCitera
smisk
Ämnesstartare

internet:

det var inte det jag frågade, jag påstod att det är absurt. svara ja eller nej. svarar du nej, svarar du fel.

det är absurt, men jag gör det:

smisk:

för jag gillar kyckling!

smisk:

jag tycker att det är gott!

osv


   
SvaraCitera