Aviseringar
Rensa alla

Ataraxtråden, resultat.


konstigt det där, olika människor verkar reagera så otroligt olika.
såg en dokumentär om olle ljungström där han tog åtta och kollapsade, hamnade på psyk akuten.


   
SvaraCitera
blum
 blum

Hände i princip ingenting när jag tog dem, gav upp rätt snabbt och fick theralen mot ångesten istället, plus SSRI och så propavan för sömnproblemen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Atarax hade ingen märkbar verkan på mig, fråga efter nåt starkare tyckerja.


   
SvaraCitera

Jag tog sånna, minns inte att det gjorde nånnting. 🙁
Bytte till ingenting.


   
SvaraCitera

Fick den mot klåda, märkte att jag blev trött o lugn [ops]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fick en årsförbrukning av min läkare :c
För mig fungerar de bra mot ångest, inte så jättebra mot insomningsproblem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sämsta tabletterna ever. man kan lika gärna äta luft


   
SvaraCitera

Det ENDA Atarax hjälper emot är klådan när man tagit Opiater. Möjligtvis lite mot allergier också. I övrigt värdelös.


   
SvaraCitera

Jag blev lite trött, men inte tillräckligt för att kunna sova ordentligt. Ingen effekt på ångesten whatsoever.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ibland så känns det som att minst hälften av alla medlemmar på den här sidan har psykiska problem =/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Igår tryckte jag två mosade atarax och ett halvt dricksglas vin efter att ha varit vaken i ≈30h (började få lite sån angst man kan få när man sitter själv hemma elva på förmiddagen, är trött, inte kan sova och ingen svarar på sms). Blev lullig och disorienterad, somnade efter nån timme av ritande. Inte helt behaglig känsla dock, don't try this at home!

(kan ju precis lika gärna ha varit tröttheten som orsakade både obehaget och att oron släppte, för atarax suger kuk)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

reagerade jag inte överhuvudtaget på dem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera