Aviseringar
Rensa alla

Åter en sånn där "vad ska jag göra ang. tjejen"-tråd


Ämnesstartare

Känner att jag börjar bli van att återkomma hit och ha stor klump i halsen och inte vet vad jag ska göra.

Iaf. Jag träffar en tjej. Vi kallar henne för Lisa.

Jag och Lisa har precis träffats och har det ganska bra ihop. Jag är något som hon inte har träffats förut och det tycker hon är skönt. Jag är inte direkt en toffel som hon typ hatar. Vi är jätte öppna mot varandra och pratar typ flera kvällar på rad, hur länge som helst och om vad som helst.

What ever. Till problemet som jag känner mig ganska förvirrad över.

Vi träffades förra helgen. Denna helgen kunde vi inte träffats för att hon skulle jobba Igår (lördag). Fine sa jag. Fredagen söp vi båda i var sin stad och det var inga problem alls. Så kom lördagen, hon skulle jobba på en festival. VILKET HON INTE GJORDE.

Utan istället åkte hon till en stad som ligger ungefär lika långt bort som mig, en timme med tåg. Till någon Kalle. De tittade på film och spelade TV spel. Jag hade smsat henne igår och kollat vad hon gjorde. Men hade inte fått något svar alls. Äh, tänkte jag. Hon kanske var sjukt upptagen bara.

Idag fick jag reda på att hon varit hos Kalle iaf. Careface på mig, jag är inte svartsjuk av mig.

Idag (söndag) sa hon att hon skulle vara upptagen med något också. Vad minns jag inte och har ingen betydelse. Jag hade nämnligen frågat om hon kunde komma hit idag (för att hon hade pratat om att komma hit imorgon och åka tisdag kväll igen.) Men hon var som sagt upptagen.

Nu kollade jag msn efter vi smsat lite halvt och sett att hon tagit bort mitt namn från msn. Hon var sjukt dryg på sms innan dessutom. Och nu är hon iväg och badat dessutom. Och imorgon kan hon kanske inte komma hit för att hon ska träna hästen och en familj ska komma och kolla på hennes häst som hon lagt ut på blocket (Vilket är mer än självklarhet till andledning att inte åka)

Men jag känner endå en stor jävla vägg mellan oss nu efter att hon SOV hos denna kalle (Jag har ingen aning vilken relation de har tillsammans.)

Borde jag dra upp detta med henne? Allt detta som hon håller på med, för jag förstår inte verkligen.

Jag behöver seriöst veta. Låta det va eller dra upp det med henne?


   
Citera
Ämnesetiketter

Helt klart lite halvskummt beteende så jag skulle då helt klart ta upp det med henne om jag var du.
Om ni är så öppna med varandra som du säger så borde det inte vara nå problem.


   
SvaraCitera

Förmodligen kan du känna dig rätt jävla snäst på bruden.


   
SvaraCitera

[crazy]


   
SvaraCitera

D-d-d-d-d-d-dumpad!
Image


   
SvaraCitera

Eftersom vi inte vet vad hon och kalle har för relation..så föreslår jag att du frågar henne om det.

Hon verkar ju lite väl upptagen...hmm..vill hon verkligen träffa dig egentligen?!

och ta bort dig från msn...hmm...

Fråga henne vad hon vill med er två och sedan är ju bollen hos henne så att säga och då får hon avgöra vad som händer mellan er..

Vill hon så hoppas jag hon visar det..vill hon inte så lär du nog märka att hon inte ger dig "sin tid"..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Förvirradknug:

hon skulle jobba på en festival. VILKET HON INTE GJORDE.

Utan istället åkte hon till en stad som ligger ungefär lika långt bort som mig, en timme med tåg. Till någon Kalle

Förvirradknug:

Men hon var som sagt upptagen.

Förvirradknug:

Nu kollade jag msn efter vi smsat lite halvt och sett att hon tagit bort mitt namn från msn. Hon var sjukt dryg på sms innan dessutom

Alltså.... denna tjejen har dumpat dej utan ord. Garanterat!! Även fast "tagit bort mej på msn" är typiskt modernitet-tjaffs så betyder det till stor del att hon är färdig med dej..... hon har helt enkelt radderat dej.

Förvirradknug:

Men jag känner endå en stor jävla vägg mellan oss nu efter att hon SOV hos denna kalle


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Förvirradknug:

Jag behöver seriöst veta. Låta det va eller dra upp det med henne?

Vrf vill du ha henne så mycket? Om hon tagit bort dej på msn har hon dissat dej. Om en tjej vill träffas o känner nåt för en kille är hon alltid uppriktig o åker inte till nån kalle o ljuger om att hon ska jobba.

Hade jag varit du så hade jag inte hört av mej alls. Om hon är intresserad lär hon göra det. Men det framgår inte om ni dejtar o sexar o grejer? Tjejer brukar göra såhär: det finns killar som addar en på msn (eller vänners vänner etc etc) o tjejer kan va jäkligt flörtiga o sådär för o inte såra. Alla tjejer har några sådana som de inte alls är intresserade av, men killar uppfattar det som om de är det. Men när ni träffats har ni sexat? Ser hon dej som en tönt vill hon inte ha sex.

Men en viktig sak. Ta inte illa upp eller känn dej inte som en tönt. Det är oftast tjejens personliga uppfattning, att hon inte attraheras. jag kan göra så mot killar som de flesta av mina kompisar tycker är asheta medan jag själv känner nada.

Hoppas det löser sej [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

säg att hon ska vara seriös och du tål att hon åker iväg till kalle


   
SvaraCitera

Låter som att hon är konflikträdd och gjort en "tyst" dumpning. Om du fattar.


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera