Aviseringar
Rensa alla

Återhämtnings Dryck


Man ska akta sig för återhämtningsdrycker, snart sitter ni där, med gainomax på parkbänken, utan kläder, jobb, familj och framtid.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rapid:

Jävlar vad dyrt Är det väldigt hög koncentration eller något annat fancy?

Jag köpte just 25kg malto för 500kr

Haha va! vad fan är de,maltodextrin köper jag 100%pure 100kr/kg och de är extra pris 😛


   
SvaraCitera

Mrbigstuff:

Haha va! vad fan är de,maltodextrin köper jag 100%pure 100kr/kg och de är extra pris 😛

http://shop1.mmsports.se/product.php?productid=569

[cute]


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

Rapid:

även om man tränar som en 12 årig flicka

är det bra att köpa en recovery-bar, typ energi/protein chokladgrej efter träning? kör krav maga och hoppas få ~starkare muskler än de jag redan fått.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

variabel:

krav maga.

?

variabel:

är det bra att köpa en recovery-bar, typ energi/protein chokladgrej efter träning?

jag vet inte vad det är för chokladgrej du äter men visst ska man försöka äta något efter träningen, sen om den är optimal på något sätt kan inte jag svara på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aha tro fan du får de så billigt när de handlar om 25kg's säck som dom skriver. de är direkt från fabrik,inga kostnader på burkar etc. och just 25kg. Sen såg jag att jag hade skrivit fel, får 100kr/2kg. men det är ju 2kg åt gången jag köper.

Sen kan jag tala om att de flesta protein osv kmr från exakt samma fabrik osv,bara att dom slänger på egna lappar ,ibland själv ibland fxat innan dom kmr till butiken.

MM sports har de garanterat så. Då man fint såg 5 pallar fulla me proteinburkar som inte var märkta på något sätt. snikit värre när dom prissätter hur dom vill för samma grejer som alla andra har. Sen dom som har samma och höga priser ska vi ju inte tala om.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera