Aviseringar
Rensa alla

Återkommande drömmar


Ämnesstartare

händer ibland att jag i drömmar erinrar mig andra drömmar som jag inte drömt. det är lite abstrakt det där.


   
SvaraCitera
mynona

isola:

Du är rädd att göra fel och fastna i något dåligt och känner ofta att din privata sfär blir inkräktad på.

Är aldrig rädd att göra fel såvitt jag är medveten om saken. Fastna i något... nja. Nej, min privata sfär är jag bra på att försvara. Icke!

Schism:
händer ibland att jag i drömmar erinrar mig andra drömmar som jag inte drömt. det är lite abstrakt det där.

mycket bra utgångspunkt för en ut-ur-kroppen-upplevelse om du skulle önska det, enligt vad som skrivs. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

Är aldrig rädd att göra fel såvitt jag är medveten om saken. Fastna i något... nja. Nej, min privata sfär är jag bra på att försvara. Icke!

mycket bra utgångspunkt för en ut-ur-kroppen-upplevelse om du skulle önska det, enligt vad som skrivs. 

that's not what your dreams are telling me..


   
SvaraCitera
mynona

isola:

that's not what your dreams are telling me..

Mina drömtydningsbok säger annatIcke!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

Mina drömtydningsbok säger annatIcke!

men den är inte skriven av mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

att jag blir uppäten av en krokodil 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En apas melankoli:
att jag blir uppäten av en krokodil 

din tillvaro är för hård för dig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

att jag springer och springer, eller ibland står still men är ändå jagad. ser aldrig vilka som jagar mig men mitt i allt så blir jag handikappad lr fastnar i lera eller glömmer bort hur man springer. ser allt från 1 tredje person

samt drömmer ofta om prickar/ränder/ smuts på mina naglar/tänder/hud osv :S aswerid


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo:
att jag springer och springer, eller ibland står still men är ändå jagad. ser aldrig vilka som jagar mig men mitt i allt så blir jag handikappad lr fastnar i lera eller glömmer bort hur man springer. ser allt från 1 tredje person

samt drömmer ofta om prickar/ränder/ smuts på mina naglar/tänder/hud osv :S aswerid

du känner stress i ditt liv

du är rädd för sjukdomar ev cancer


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

thx, 


   
SvaraCitera

drömmer om att bli uppäten av någon??????


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

betterthanyou:
drömmer om att bli uppäten av någon??????

du vill bli omhändertagen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

drömmer mycket ofta att jag kan se genom ögonlocken när jag blundar för att slippa se saker

vad betyder det tror du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mpt:hv:
drömmer mycket ofta att jag kan se genom ögonlocken när jag blundar för att slippa se saker

vad betyder det tror du?

Shit va deep :s komplicerat 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo:

Shit va deep :s komplicerat 

e du dryg lr snäll eller både och nu fattar inte


   
SvaraCitera