Aviseringar
Rensa alla

Återställa Issen som Uare? Vad tycker användarna?


God Konsument:

Ja! (motivera gärna) (Du röstade på detta alternativ)
enda moderatorn som jag faktiskt erkänner gett mig varningar jag förtjänat


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dåren:

Är det nu jag är ägd eller?

Nädå, menade mer att det verkar ju spela roll för honom? Är inte ute efter att äga. [rolleyes]


   
SvaraCitera

God Konsument:

Att då avsätta honom är väldigt märkligt i våra ögon, särskilt eftersom det verkar ha handlat om en personlig dispyt mellan honom och Thundercracker.

VA? får man sparka någon p.g.a en dispyt mellan 2 arbetare. Chefen ska inte få välja sida. [mad]
OM Issen har blivit avsatt då borde Thudercracker också bli det[confused], eller så får Issen tillbaka märket U.


   
SvaraCitera

God Konsument:

Nädå, menade mer att det verkar ju spela roll för honom? Är inte ute efter att äga.

gött:ppp


   
SvaraCitera

God Konsument:

Issen 23:33 - Nej, jag drar nog, pallar fan inte sitta och titta på när dom snott mitt liv ifrån mig
Issen 23:33 - De e som att behöva sitta brevid en tjej man älskar men aldrig få henne

[bigsmile]([sad])


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

God Konsument:

Ja! (motivera gärna) (Du röstade på detta alternativ) 76.9% (20 st)

Oproffsigt att avsätta nån bara sådär. Vi vanliga, dödliga, vet ju iofs knappt vad det handlar om. Men Issen är en fin människa som inte vill någon något ont. Bra mod som har koll! [no-no]


   
SvaraCitera

Bell:

. Bra mod som har koll!

ofta du bryr dig, du skriver aldrig här [no-no]


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

värdeuppgift:

ofta du bryr dig, du skriver aldrig här

Men ofta jag inte är fortare och ofta inte Issen hänger där?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pepparkaksgubbe:

VA? får man sparka någon p.g.a en dispyt mellan 2 arbetare. Chefen ska inte få välja sida. [mad]
OM Issen har blivit avsatt då borde Thudercracker också bli det[confused], eller så får Issen tillbaka märket U.

Förstår det mer som att Thundercracker blev sur och avsatte Issen p.g.a. att Issen kritiserade vissa nitiska mods, men är inte säker på om det var riktigt så det gick till.


   
SvaraCitera

God Konsument:

Ja! (motivera gärna) (Du röstade på detta alternativ)

Han är bra.


   
SvaraCitera

Bell:

Men ofta jag inte är fortare och ofta inte Issen hänger där?

bara raggare som är i chatten [zzz]


   
SvaraCitera

God Konsument:

Förstår det mer som att Thundercracker blev sur och avsatte Issen p.g.a. att Issen kritiserade vissa nitiska mods, men är inte säker på om det var riktigt så det gick till.

Ok.. jag har ingen aning om vad som pågår just nu[shake].. Men det låter lite orättvisst ändå. Aja hoppas att moderatorerna löser det.


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

värdeuppgift:

bara raggare som är i chatten

Haha, fortsätt lev i den illusionen du! Det är bara bra, annars hade du blivit ledsen av att veta hur mycket roligt du missar [cute]


   
SvaraCitera

Bell:

Haha, fortsätt lev i den illusionen du!

var förut halvaktiv i chatten innan du blev medlem [blush][no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

God Konsument:

Ja! (motivera gärna) (Du röstade på detta alternativ)
76.9% (20 st)


   
SvaraCitera