Aviseringar
Rensa alla

Återvändsgränd


Ämnesstartare

Är en 18årig tjej som behöver hjälp. [sad]
Jag tror att jag är kär/förälskad i två killar samtidigt[cry]. Är tillsammans med en av dem, och den andre är ett ex. Jag tycker väldigt mycket om båda två, och dom tkr om mig[smile]. Fast min nuvarande vet inte att jag har kontakt med mitt ex, då just dom två inte kommer överrens.[sad]
Haft tankar om exet, samtidigt som jag hade sex med nuvarande.[shake] Blev ganska chockad över det. Plus så har jag haft en sexdröm om honom dessutom[blush], dock för länge sen.
Jag vill ha båda två i min närhet, men inte som ett förhållande med tre, så föreslå inte det. Men nu har exet gjort ett ultimatum, antingen så ger jag honom en ärlig chans eller så flyttar han till USA[sad]. Plus så drar jag och min nuvarande längre ifrån varandra.[sad] Typ sex 1gång i veckan, och vi går i samma klass. Vi är med varandra under skoltiden, och sedan åker vi hem åt varsitt håll och sen kanske han ringer på kvällen. Jag vet inte vad jag ska göra, är det någon som har varit i en liknande situation som kan hjälpa mig?[cry]


   
Citera

Jag tror att; är man först kär i en kille [blush] och blir kär i en annan [surprised] så tror jag inte att det är äkta kärlek till den första [sad] För om det hade varit äkta, hade man inte fallit för den andra [censur]

Du kanske inte riktigt är över ditt ex [censur] och inte redo för ett nytt förhållande [shake]


   
SvaraCitera

Du verkar mycket osäker, jag tycker inte att det låter schysst att hålla din nuvarande i mörkret kring din kontakt med ditt ex, och jag tycker inte heller att det verkar schysst att bli ihop med ditt ex av rädsla för att han ska flytta annars (något jag antar att han vill).

Satsa på ditt nuvarande förhållande med korten på bordet eller släpp båda två, tror jag på.

[smile][surprised][censur][tard][bigcheers][zzz]


   
SvaraCitera

malber:

hade man inte fallit för den andra

Really true!!


   
SvaraCitera

tror att du borde hålla dig undan relationer ett tag, tills du rett ut dig själv.


   
SvaraCitera

Blanda inte ihop kärlek med attraktion.
Det finns väl en anledning till att han är ditt ex? Tänk på det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

malber:

Jag tror att; är man först kär i en kille och blir kär i en annan så tror jag inte att det är äkta kärlek till den första.För om det hade varit äkta, hade man inte fallit för den andra Du kanske inte riktigt är över ditt ex och inte redo för ett nytt förhållande

Jag kan erkänna att min passion för min nuvarande minskar för varje dag. Han är en "gamer" som inte ger mig så mycket uppmärksamhet när jag är hemma hos honom. Blir så att vi vaknar, äter kanske frukost tillsammans, sitter vid varsin dator till middagen och sedan fortsätter vi att sitta vid dator tills vi ska sova.

RakatKadaver:

Blanda inte ihop kärlek med attraktion. Det finns väl en anledning till att han är ditt ex? Tänk på det.

Ja, gick i högstadiet och blev tsm med honom bara för att "ha" en pojkvän och dumpade honom för att jag ville vara singel. Kortsagt. Ingen riktig "glöd" från början. Men nu har jag känt honom i nästan fyra år.


   
SvaraCitera