Aviseringar
Rensa alla

Att äta mat när man är hungrig


Ämnesstartare

Rävpojken:

Haha djupt men ändå inte, ironiskt nog.

Det är dom enkla djupheterna som är bäst, dom komplexa är bara något som vi intalar oss att vi behöver som en del av ett arbetsmarknadsprogram för akademiker och intellektuella.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Det är dom enkla djupheterna som är bäst, dom komplexa är bara något som vi intalar oss att vi behöver som en del av ett arbetsmarknadsprogram för akademiker och intellektuella.

Agree, att vara kortfattad/sammanfattad är bäst i ALLA lägen.

Något som skolan aktivt motarbetar för att skapa generation efter generation av ordbajsare. [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fast det var nog inte det du menade riktigt, men kände att det var tillräckligt nära ämnet.. [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rävpojken:

Agree, att vara kortfattad/sammanfattad är bäst i ALLA lägen.

Något som skolan aktivt motarbetar för att skapa generation efter generation av ordbajsare.

För att rättfärdiga priset på böcker så kräver ofta förläggare att böckerna ska ha mycket text. Här så är verkligen "less is more" sant.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kulturmarxisten:

För att rättfärdiga priset på böcker så kräver ofta förläggare att böckerna ska ha mycket text. Här så är verkligen "less is more" sant.

Ja om man är författare eller ska berätta en historia eller dylikt gäller inte denna vackra regel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rävpojken:

Agree, att vara kortfattad/sammanfattad är bäst i ALLA lägen. Något som skolan aktivt motarbetar för att skapa generation efter generation av ordbajsare.

Rävpojken:

Fast det var nog inte det du menade riktigt, men kände att det var tillräckligt nära ämnet..

Ja alltså vafan jag är alltid up for lite ilskna monologer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Ja alltså vafan jag är alltid up for lite ilskna monologer.

Hahah mm behövs en nice ramble ibland för att rensa systemet. [blush]


   
SvaraCitera

så du är som mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Homunculi:

så du är som mig.

It sure appears so.


   
SvaraCitera