Aviseringar
Rensa alla

Att använda ordet CP som förolämpning


Ämnesstartare

framtidskon:

framtidskon:

fel (Du röstade på detta alternativ)

Myksa:

framtidskon:

fel (Du röstade på detta alternativ)

Luna Lovegood:

framtidskon:

fel (Du röstade på detta alternativ)

djurrättaren:

framtidskon:

fel (Du röstade på detta alternativ)

ÖÖÖÖH! JÄVLA PK-MAFFIA! NI ÄR JU HELT JÄVLA CEPE! [blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fel. Hade en kille med downs på fritidset jag jobbade på förut. Tänkte på det än mer då. Nu är ju dessa inte samma sak, men ni fattar. Hade en kompis med cpskada en gång i tiden också. Fast sen ville jag inte prata med henne mer. Kanske var det för att hon hade sin skada, eller för att hon var jobbig. Vet inte. Tänker på henne ibland.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Minns nu att det fanns en nästan vuxen tjej på fritidset jag gick på som barn. Hon blev skjutsad dit efter sin dagliga verksamhet eller vad det nu var hon hade och var sedan med oss. De tyckte väl att låg och mellanstadiebarn passade henne bäst. Vi gick samma väg hem ibland och hon var rolig och trevlig. Men min morsa sa att jag inte skulle umgås med henne för att hon kunde göra elaka saker, typ röva bort mig lr ngt. Hur fan kan en utbildad kvinna säga så???? Knasigt. Mentalt var hon ju dessutom högst sju åtta år, även om hon fysiskt var runt tjugo. Hur fasen skulle hon klara av att manövrera sin cykel, mig och min cykel när hon själv knappt kunde cykla??? Nä. Jag hade varit stolt om jag vore min morsa, ett öppet och tolerant barn var jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

um är så terapiigt


   
SvaraCitera

Ensamvargen:

Träskalle.

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

ÖÖÖÖH! JÄVLA PK-MAFFIA! NI ÄR JU HELT JÄVLA CEPE! [blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush]

Ensamvargen:

Myksa:
framtidskon:
fel (Du röstade på detta alternativ)

Läs motiveringen också... [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidskon:

rätt (Du röstade på detta alternativ)

Skräp är skräp och därmed rimligen lämpat som förolämpning


   
SvaraCitera

Ensamvargen:

PK-MAFFIA

[blush][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidskon:

fel (Du röstade på detta alternativ)

Man har bara vant sig vid att säga så även fast det låter otroligt fult när andra gör.. [sad]


   
SvaraCitera

Använder det ej ordet som skällsord eller uttryck för ilska eller irritation. Om andra gör de struntar jag i.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miceparade:

[love]

[blush]

Myksa:

Läs motiveringen också... [no-no]

Nää, vill inte bli hjärntvättad av sossemedia! [blush][blush][blush][blush][blush][blush] MVH JÄÄÄÄÄÄÄÄÄTTE SERIÖS PÅ RIKTIGT!!!

Luna Lovegood:

[blush][love]

[love][blush]


   
SvaraCitera

Händer att man säger det i frustration, även om det är något man ej vill


   
SvaraCitera
Bakric

framtidskon:

vad kan man använda som substitut?

Neger, idiot, skållollon, homo, rövskalle.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag använder de som förstärkning som om jag är tröttare än trött säger jag "cptrött". ser inget fel i det, men man kan ju lätt uppfattas som en idiot.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidskon:

fel (Du röstade på detta alternativ)

men mongo däremot...


   
SvaraCitera