Aviseringar
Rensa alla

Att basta med motsatt kön


Ämnesstartare

elverpigen:

Ska du säga Förvirrad

Det är inte topic i den här tråden. Vill man diskutera mitt bråk med mitt ex så är man välkommen att göra det i den andra tråden.


   
SvaraCitera

Lollo93:

Det är inte topic i den här tråden. Vill man diskutera mitt bråk med mitt ex så är man välkommen att göra det i den andra tråden.

Tack men nej tack


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan: skulle ej sitta naken iaf, skulle kännas konstigt. hade dock kunnat sitta i ba handduk

Du har hur som helst vackra lår.


   
SvaraCitera

Kemisten:

Du har hur som helst vackra lår.

tack för det!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kemisten:

Du har hur som helst vackra lår.

Du vet att blivande_japan är en kille


   
SvaraCitera

manul:

Du vet att blivande_japan är en kille

man kan väl ha vackra lår iaf!? diskriminering annars!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

man kan väl ha vackra lår iaf!? diskriminering annars!

iofs sant ^_^


   
SvaraCitera

Bastar inte alls obvi


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men seriöst talat. Jag bastar inte, framför allt inte så här års.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skulle basta naken, för om det är ens kompis, för oavsett motsatt kön, så om det verkligen är din kompis så skulle den nog inte hålla på och säga något om du var naken eller inte, vad har man att skämmas för? jag har bastat med främlingar på ett bad uppe där alla var nakna och då var det ändå ett vanligt bad ;).

Så om någon säger något så ge dem en känga eller om det t.ex är din kompis så... om din kompis håller på och bråkar om en sån lite löjlig jävla sak så är det inte någon kompis direkt...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

orgie 


   
SvaraCitera

haha när jag gick i mellanstadiet hade vi värsta namninsamlingen för att tjejer o killar skulle få basta tillsammans efter gymnastiken 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

murabrab:
haha när jag gick i mellanstadiet hade vi värsta namninsamlingen för att tjejer o killar skulle få basta tillsammans efter gymnastiken 

Gick det igenom?


   
SvaraCitera

Lollo93:

Gick det igenom?

nej


   
SvaraCitera
Knuvel

skulle aldrig gjort det. fast jag bastar sällan!


   
SvaraCitera