Aviseringar
Rensa alla

Att bli dominerad och behandlad som en slyna i sängen


Ämnesstartare

Vad kallas det egentligen om man gillar, eller iaf tänder på fantasin, om att bli riktigt dominerad och illa behandlad av en stor stark kille i sängen? Alltså typ att han bara tänker på sin egna njutning, tar strypgrepp, kallar en för hora, slyna och riktigt förnedrar en sådär.

Och är det vanligt att gilla sånt sex?


   
Citera
Ämnesstartare

Finns det många killar som gillar att vara riktigt dominanta och behandla en tjej så på riktigt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Våldtäktsoffer?

Och ja.


   
SvaraCitera

svartarosen:

Finns det många killar som gillar att vara riktigt dominanta och behandla en tjej så på riktigt?

Det finns nog många som gillar den sortens rollspel, ja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Våt dröm [love]


   
SvaraCitera

Masochism.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

svartarosen:

Och är det vanligt att gilla sånt sex?

tycker om tjejer som tar hand om mig[rolleyes]
Lite roligt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

VARFÖR INTE!

Daddy issues..? Man brukar även säga att den som är dominant i vanliga fall, vill bli dominerad i sängen. Stämmer på mig, i alla fall! [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

standby:

Daddy issues..? Man brukar även säga att den som är dominant i vanliga fall, vill bli dominerad i sängen. Stämmer på mig, i alla fall!

du knulla ju inte killar[n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tevepro:

Det finns nog många som gillar den sortens rollspel, ja.

Vadå rollspel? Det är ju så det ska vara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Underbarnet:

du knulla ju inte killar[n]

hört talas om strap-ons, snoris? Jag har sex med de jag vill ha sex med, det här är off topic.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

standby:

hört talas om strap-ons, snoris? Jag har sex med de jag vill ha sex med, det här är off topic.

offtopic äger,[bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AndersLkpg:

Masochism.

snarare undergivenhet, masochism antyder en del annat också. frågan verkar inte röra just våldet i sig, utan snarare endast undergivenheten. tror att man i bdsm-kretsar brukar skilja på de båda.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörknäs:

frågan verkar inte röra just våldet i sig, utan snarare endast undergivenheten.

Precis, är inte ute efter smärta, tror inte jag skulle gilla att bli smiskad hårt och så...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

äckligt[sad]


   
SvaraCitera