Aviseringar
Rensa alla

Att bo ensam


Lounge

xisco jääävla naturförstörare....


   
SvaraCitera
Lounge

faa-an vad upprörd jag blir


   
SvaraCitera

Den tystnaden vill jag allt uppnå.


   
SvaraCitera
Bakric

Nintendos BFF:

typ vad som helst? steka pannkakor kl 3 på natten, sova till kl 14 utan att någon klagar på en, leva på pepsi max och popcorn utan att någon kan komma och säga att man är konstig, ta en cigg på fönsterbrädan utan att någon kommer och är dömande, sitta uppe hela natten och spela tvspel, strunta i att äta riktig mat utan att någon klagar, vad som helst! frihet liks :'>

Och allt det där kan jag göra fastän jag fortfarande bor hemma (Utom rökningen ofc. Vill jag röka inne så går jag till nån ensamboende polare i klassen[crazy]).
Vad har folk för fascistföräldrar egentligen???

OnT: Tycker man det är för tyst så kan följande lista avlösa det problemet:
1. Ha alltid teven igång.
2. Stöna länge och väl när du runkar.
3. Runka ofta.
4. Lås gärna dörren.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bakric:

2. Stöna länge och väl när du runkar.
3. Runka ofta.
4. Lås gärna dörren.

SÅ tråkigt har man inte.


   
SvaraCitera

Finns alltid saker till vardagens sysslor som behöver göras..
Diska, tvätta, städa, laga mat, hålla ordning.. Sånt där som är pisstråkigt, enligt mig.
Tillvaron blir på ett annat sätt när man bor ensam, jag hann knappt sitta vid datorn och slösurfa eller så.
Det var alltid något som skulle göras, inte heller hade jag körkort.. Så varje gång jag skulle handla fick jag vackert gå långa vägen till Ica och bära på mängder med kassar på vägen hem. Saknar INTE tiden att bo helt ensam, det var rätt tråkigt.[n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

SÅ tråkigt har man inte.

Va?[tard]


   
SvaraCitera
Bakric

Anura:

SÅ tråkigt har man inte.

Jag hade så tråkigt när jag var på praktik på ett lastfartyg i östersjön.......


   
SvaraCitera

Jag har varit i samma situation som dig 😀 Det finns som sagt alltid nått att göra, känner man sig ensam så e det bara å ringa en vän å be den komma t dig. Det blir aldrig föööör rent heller så d e bara å städa på för den som pallar:)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

brukar gnida mig mot väggarna när det blir riktigt ruggigt


   
SvaraCitera