Aviseringar
Rensa alla

Att dela säng med folk


Ämnesstartare

isola:

strap on

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

delar nog inte säng med skummisar, eller skulle inte våga somna då iaf, potentiella mördare assåh


   
SvaraCitera

delar främst säng med umare.


   
SvaraCitera

är ganska chill med sånt, så kan väl dela säng med de flesta så länge jag inte finner dem obehagliga typ


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ingen alls. Trivs bäst så just nu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Flesta, är trevligare än ensam


   
SvaraCitera

Hatar att dela säng. Rodnar Och de som delar säng med mig får skylla sig själva, för jag brer ut mig. Jag sov hos mina föräldrar inatt och då kom min lillebror och lillasyster och la sig i sängen bredvid mig, men sen lessnade dem.


   
SvaraCitera

Såvida sängen inte är för liten så känner jag mig bekväm med de flesta. Men jag behöver ha utrymme att röra mig på eftersom jag vrider och vänder på mig mycket, så skulle nog inte klara mer än ett par nätter i rad. Är det någon man har kärleksintresse för är det en annan sak för då kan man ju skeda. Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kompisar e ok o de 3 minsta syskonen. Har inte sovit själv med nån med snopp på flera år vet ej 


   
SvaraCitera

Tja.. tycker det är kul att dela säng med andra, men har stark känslighet när det kommer till ljud och beröring! Vaknar skitfort om något händer runt mig 


   
SvaraCitera

te_SLPkT1r_qewpak1T-B74jZbqi0CeBwBrU7jkJIf u know what I mean


   
SvaraCitera
höna

Grabb, mamma, närmsta vännerna. Men jag rör på mig ganska mycket aå de kanske inte är lika bekväma


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ingen


   
SvaraCitera
Ice
 Ice

Ser inga problem med de.


   
SvaraCitera
Ice
 Ice

isola: beror dock på storlek på sängen

Vad har du för krav på bredden?


   
SvaraCitera