Aviseringar
Rensa alla

Att dricka mjölk är så jävla fel.


Ämnesstartare

jag romantiserar mejeriprodukter av någon anledning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

för att man är laktosintolerant!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mow Skwoz:

Det är bra att du brinner för något. Jag önskar jag vore lika driven.

brukar säga andra saker till kompisar som är mer drivna än jag. du är säkert också driven, men på något annat sätt. [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anarkandi:

Tror folk skulle slutat läsa om jag radat upp alla argument.

ah antagligen. Menade bara att kossors livslängd kommer rätt långt ner på den listan och att typ ingen bryr sig om hur länge de egentligen kan leva.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

tutta trans mans bröst

du lär mig nya words varje dag

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Babydoll:

Sverige är ett av få länder där man dricka mjölk.

mm lr hur


   
SvaraCitera

isola:

du lär mig nya words varje dag

en naturlig fallenhet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

en naturlig fallenhet

suger åt mig som en svamp!


   
SvaraCitera

schlrp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alltså blir sur på dig, måste du alltid skapa såna här trådar? Har redan blivit vegitarian pga effin um. (dvs jag har blivit medveten om just sånt här) vill ej lära mig mer[cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Trådlös:

vill ej lära mig mer

läs inte då [crazy][crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Trådlös:

Alltså blir sur på dig, måste du alltid skapa såna här trådar? Har redan blivit vegitarian pga effin um. (dvs jag har blivit medveten om just sånt här) vill ej lära mig mer

har faktiskt en regel om att inte starta mer än en varannan månad. [n] skuldkänslor suger och är onödiga, empati är jätteviktigt, men du lever ju för dig själv först och främst, och andra i andra hand. Sen hur långt du är beredd att prioritera andra är ju upp till dig. [smile]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

hjortpojken:

läs inte då

Tänker på mannen som ville lära sig att inte läsa, han var less på att få i sig massa onödig kunskap han inte ville veta. [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hjortpojken:

läs inte då

Jag visste inte att det var en vegitarian tråd.

Anarkandi:

har faktiskt en regel om att inte starta mer än en varannan månad. skuldkänslor suger och är onödiga, empati är jätteviktigt, men du lever ju för dig själv först och främst, och andra i andra hand. Sen hur långt du är beredd att prioritera andra är ju upp till dig.

Oj, men skapa hur mycket trådar du vill! Jag var inte jätteseriös direkt, självklart är det bra att du skapar sådana här trådar som gör oss andra medvetna. Jag är bara i en period då jag blir fruuustrerad av alla orättvisor. Hehe[blush]

Anarkandi:

Tänker på mannen som ville lära sig att inte läsa, han var less på att få i sig massa onödig kunskap han inte ville veta.

Jag vill veta. Skillnad. [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Trådlös:

Oj, men skapa hur mycket trådar du vill! Jag var inte jätteseriös direkt, självklart är det bra att du skapar sådana här trådar som gör oss andra medvetna. Jag är bara i en period då jag blir fruuustrerad av alla orättvisor. Hehe

Mmm. I know the feeling. [sad] Tråkigt att se människor sätta sig över andra grupper, kön, andra arter, andra nationaliteter o.s.v, när man tänker på hur onödigt och fel det blir..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Trådlös:

Jag visste inte att det var en vegitarian tråd.

trådskapare: anarkandi.....rubriken innehöll ordet mjölk....du borde kopplat [love][love][cute]


   
SvaraCitera

Anarkandi:

Sen kan man ifrågasätta varför svenskar i så hög grad lider av benskörhet, finns det nån koppling till vår överkonsumtion av mjölk?

Källa?


   
SvaraCitera