Ruttenfisk: Beror väl helt på vilken utbildning man harDet beror det ju också på.
Smilen: Anledningen att jag jämför detta är för du vinner sällan högvinster på lotto, ellerhur?Gå runt och fråga då? Typ närmste ICA lr nåt sånt. Jag föreslår att du börjar smått och samlar in erfarenhet.
Det är också sällan man får ett riktigt jobb ju!
Hur länge har du sökt jobb?
Kan du tänka dig vilket skitjobb som helst?
adaq: Nej, det är inte samma sak. Dålig jämförelse. Om man är utbildad och anstränger sig lite och inte är rädd för att ta skit jobb till en början så är det inte så svårt. Sitter man hemma på sitt feta arsle med en flötig Xbox kontroller i handen och bara väntar på att ett jobb ska komma så får man ingen. Man måste ta jobbet för jobbet kommer inte ta dig...
adaq: Nej, det är inte samma sak. Dålig jämförelse. Om man är utbildad och anstränger sig lite och inte är rädd för att ta skit jobb till en början så är det inte så svårt. Sitter man hemma på sitt feta arsle med en flötig Xbox kontroller i handen och bara väntar på att ett jobb ska komma så får man ingen. Man måste ta jobbet för jobbet kommer inte ta dig...Väl talat!
adaq: inte är rädd för att ta skitta ingen skit!
Tickstart:Man måste ju börja nån stans. Sitt första jobb brukar ju inte vara det bästa
ta ingen skit!
adaq:vad... jag förstår inte. JAHA skitjobb! du sa skit jobb
Man måste ju börja nån stans. Sitt första jobb brukar ju inte vara det bästa