Aviseringar
Rensa alla

Att få till ett förhållande


Ämnesstartare

Varför kan man inte få hålla sig till EN tjej? Måste det se ut som om man knullade runt när man eg bara vill ha sex med den man träffat och gillade mest?

Tydligen är det så. Varenda jävla tjej måste leka "fånga playern" innan man kan ha ett förhållande som håller ><

Som en tjej jag va helt ointresserad av förutom när det kom till sex. Hon gillade mig verkligen och lät mig t o m ta bilder på henne naken efter vi haft sex etc, vi kunde strula tills jag fått ont i käken, och hon ville umgås mer förhållande-aktigt.

Sen när jag blivit mer intresserad och fått känslor för henne(efter en 3 månader) och berättar det så blir hon helt plötsligt sjukt ointresserad, dyker inte upp på en middag vi planerat, och träffar uppenbarligen killar bakom ens rygg.

Varför måste man bete sig som man är helt ointresserad, kan man inte för en gångs skull ha ett förhållande med en tjej man bryr sig om och även visa det?


   
Citera
Ämnesstartare

Ja, det tycker jag också att man ska kunna. Det är ju sjukt tråkigt när man verkligen vill ha ett förhållande med nån annan men h*n vänder en ryggen då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, gud vad synd det är om dig, snyft snyft snyft snyft snyft.

snyft

snyftsnytsnyftsnyft

snyft

..
..

..

snyft
snyft


   
SvaraCitera

Greger_EFG:

kan man inte för en gångs skull ha ett förhållande med en tjej man bryr sig om och även visa det?

Tror att alla är rädda att bli utnyttjade eller lämnade efter ett ligg. Det är en slags självförsvarsmekanism tror jag, för ingen vill bli lämnad, sårad eller lurad. Så det blir väl antaligen att man utsätter eller utätts för "prov" och testas för att se om man menar allvar, att man duger eller inte.

Märkligt det där.[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

För tillfället blir jag äcklad när jag träffar en kille som legat med mer än två personer. Han kan finnas, men inte röra mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vafan gnäller du om, du har ju nudepics på henne att fappa till[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

För tillfället blir jag äcklad när jag träffar en kille som legat med mer än två personer. Han kan finnas, men inte röra mig.

Tror ändå du kommer sluta upp med en 10+are, du ser inte ful ut och är relativt "intressant"(iaf) personlighetsmässigt.

Dom flesta killar som har sex har oftast haft mycket sex.

Är nog väldigt få killar som inte initiellt "knullar av sig" lite.

Daybreak:

. Så det blir väl antaligen att man utsätter eller utätts för "prov" och testas för att se om man menar allvar, att man duger eller inte.

Har du svårt för att läsa?[wink] Det var när jag hade känslor för henne och visade det som hon blev "rädd" och avlägsnade sig, inte när jag betedde mig ytligt mot henne och endast ville ha sex.

Palett:

Ja, det tycker jag också att man ska kunna. Det är ju sjukt tråkigt när man verkligen vill ha ett förhållande med nån annan men h*n vänder en ryggen då.

Njaee, det är mer det där när tjejen visar att hon vill ha något som ser ut som ett förhållande, och sen blir helt freaked out när man har samma känslor.

Måste man ALLTID spela tjejer för att dom ska känna att dom fångat en "strong one"?

Dock vet jag ju redan svaret, jag bara vädrar mina gamla känslor 🙂

Faktum är att jag mår mycket bra när jag gör rätt och förstår vad som är "rätt".

Som igår, tog en tjejs nummer, gjorde henne intresserad etc, efter att endast konstant retat henne och snackat "blaj".

Det är helt mot vad logik och samhälle skulle få dig att tro, men det funkar och att jag vet om detta gör mig lycklig^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Greger_EFG:

Varför måste man bete sig som man är helt ointresserad, kan man inte för en gångs skull ha ett förhållande med en tjej man bryr sig om och även visa det?

Många vill ju ha det dom inte kan få. Jakten!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tenderlies:

Många vill ju ha det dom inte kan få. Jakten!

Men vad är då poängen i att fortsätta efter första ligget? Är det väl bara att springa efter nästa.


   
SvaraCitera

Greger_EFG:

Varför kan man inte få hålla sig till EN tjej?

Det får du. [smile]

Greger_EFG:

Måste det se ut som om man knullade runt när man eg bara vill ha sex med den man träffat och gillade mest?

Nej. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

Men vad är då poängen i att fortsätta efter första ligget? Är det väl bara att springa efter nästa.

Det kan jag inte svara på


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Greger_EFG:

Varför måste man bete sig som man är helt ointresserad, kan man inte för en gångs skull ha ett förhållande med en tjej man bryr sig om och även visa det?

För att alla gillar en challenge.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

Men vad är då poängen i att fortsätta efter första ligget? Är det väl bara att springa efter nästa.

Typ.

Avatar:

För att alla gillar en challenge.

Haha guess.


   
SvaraCitera

Greger_EFG:

hon blev "rädd" och avlägsnade sig, inte när jag betedde mig ytligt mot henne och endast ville ha sex.

Då stämmde väl inte hennes villkor antaligen då? Har man KK-förhållande så är det ju "villkorslöst", men sen när känslor spelades in så kanske honinte riktigt var så sugen längre eller inte kände samma för digf, ja kanske rentav tog hänsyn till dig och stack och sedan råkade bli nerkärad i någon annan.

Eller?[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Greger_EFG:

Tror ändå du kommer sluta upp med en 10+are, du ser inte ful ut och är relativt "intressant"(iaf) personlighetsmässigt.

Men varför skulle jag vilja ha en kille som kan få vem han vill när han vill? Det skulle inte fungera så pass bra med min aggressivitet och svatsjuka. Därför dras jag mer till ensamvargar.


   
SvaraCitera