Aviseringar
Rensa alla

Att förlora sin hund.


Haien

Getrekt:

Om du inte kan relatera, säg inget då? 
Ibland undrar man verkligen vad du säger.

Ord


   
SvaraCitera
Haien

handendärnissen:

när din mamma dör kan du ju skaffa en ny.... håll detdär ur denna tråden istället

Gärna en ny, ja. Men människor är ju en helt annan sak, men även de går att ersätta.


   
SvaraCitera

Haien:

Gärna en ny, ja. Men människor är ju en helt annan sak, men även de går att ersätta.

Nej. Förlorar du din mamma så förlorar du henne. Det går inte att ersätta.


   
SvaraCitera

Haien:

Gärna en ny, ja. Men människor är ju en helt annan sak, men även de går att ersätta.

you have a cold heart


   
SvaraCitera

Det är väldigt sorgligt, det är som en del av en självHjärta


   
SvaraCitera
Haien

Getrekt:

Nej. Förlorar du din mamma så förlorar du henne. Det går inte att ersätta.

Det går visst att ersätta. Man får inte tillbaka samma, men man kan få en ny, som man älskar lika mycket, och som fyller de behoven som den förra gjorde.


   
SvaraCitera

Förlorat 4 (snart 5) hundar i mitt liv plus 1 katt och 2 hästar. Förstår verkligen hur det känns


   
SvaraCitera
Haien

Jötunheimer:
Förlorat 4 (snart 5) hundar i mitt liv plus 1 katt och 2 hästar. Förstår verkligen hur det känns

Tydligen så går det att ersätta.


   
SvaraCitera

Haien:

Tydligen så går det att ersätta.

Tydligen så kan du hålla käften


   
SvaraCitera

LedsenLedsen

Tänker ofta på mina bortgångna släktingar, djur och så. Ibland undrar jag om deras andar tänker på mig.. Vet, flummigt osv men man vet ju inte. 


   
SvaraCitera
Haien

Jötunheimer:

Tydligen så kan du hålla käften

Tydligen inte


   
SvaraCitera

Haien:

Tydligen inte

Kan du inte bara sluta skriva i tråden när du inte har någon respekt för TS eller andra som har förlorat sina husdjur?


   
SvaraCitera
Haien

corneliajs:

Kan du inte bara sluta skriva i tråden när du inte har någon respekt för TS eller andra som har förlorat sina husdjur?

Jag hade det; tills du citerade mig.


   
SvaraCitera