Aviseringar
Rensa alla

att förstöra för sig sj


Ämnesstartare

..mm..


   
SvaraCitera

Mahalageasca:

nu ska jag röka weed ska bli väldigt skönt att känna hjärnan koppla ner sig, kmr kanske va gla när ja kmr in

Hade våldgästat dig om jag bott i närheten


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mahalageasca: jag röka weed

Mahalageasca: känna hjärnan koppla ner sig,

önskar jag också kunde känna så med cb, men det blir typ tvärtom i stället (panikkänslor)


   
SvaraCitera

Schism:

önskar jag också kunde känna så med cb, men det blir typ tvärtom i stället (panikkänslor)

Samma här. Oftast.. Tänker att det har med sammanhanget att göra..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fantastiskt:

Hade våldgästat dig om jag bott i närheten

mys :$ lol är fett seg fortf inne, men har bara två d e d, nu är d läge dock

Schism:

önskar jag också kunde känna så med cb, men det blir typ tvärtom i stället (panikkänslor)

hjärnan blir ju aktiv men påett annat sätt än vanligt liksom, och vanligtvis tänker jag på massa bajs, på weed bryr jag mig inte om sånt så mycket, min tankevärld expanderas på vissa sätt och blir snävare på andra, detta antar jag att du känner igen och att vi helt enkelt reagerar olika på denna förändring baserat på hur vi är sen tidigare och erfarenheter runt cb osvosv *intresseklubbn antecknar*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fantastiskt:

Samma här. Oftast.. Tänker att det har med sammanhanget att göra..

aa, men efter ett tag spelar sammanhanget ingen (om man inte blir jagad av rabiessmittade babianer) roll

så var det för mig iaf


   
SvaraCitera

Att vara socialt rädd.. och ha känslan av att inte kunna prata.. 

När det är fysiskt omöjligt att säga ett random ord bara för att säga nått..

Om man då har rökt.. känns det som att den känslan blir större.. Därav en smygande panik


Eller nått.. 

  


   
SvaraCitera

Aldrig provat röka i min ensamhet. Det ska jag göra en vacker dag. En vacker dag!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fantastiskt:
Aldrig provat röka i min ensamhet. Det ska jag göra en vacker dag. En vacker dag!

ska röka sen ska jag svara på d andra såp jag kna rapportera live.. lol


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sitter hemma i mjukbrallor och ölar, du får vara med om du vill! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mahalageasca: olika på denna förändring baserat på hur vi är sen tidigare och erfarenheter runt cb osvosv *intresseklubbn antecknar*

mm. ruset borde egentligen passa mig eftersom jag gillar slappa och lyssna på musik, men jag har inte riktigt vågat lära känna det på grund av de panikkänslor ("jag kommer bli sinnessjuk!!!1") som uppstår. kontrollbehovet är för stort

aja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gruvan:
Sitter hemma i mjukbrallor och ölar, du får vara med om du vill! 

nice, ligger i sängen o sneglar på min fireball.. ska nog ut sen ändå 

Schism: mm. ruset borde egentligen passa mig eftersom jag gillar slappa och lyssna på musik, men jag har inte riktigt vågat lära känna det på grund av de panikkänslor ("jag kommer bli sinnessjuk!!!1") som uppstår. kontrollbehovet är för stort

när man väl har vant sig är det fetaste kontrollen bror
lol satt o försökte formulera mig svinlänge..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fantastiskt: Att vara socialt rädd.. och ha känslan av att inte kunna prata.. 

När det är fysiskt omöjligt att säga ett random ord bara för att säga nått..

Om man då har rökt.. känns det som att den känslan blir större.. Därav en smygande panik

Eller nått..

har inte haft så på länge, d gjorde mig rätt glad o tänka det


   
SvaraCitera