Aviseringar
Rensa alla

Att gå igång på sin egen odör


Ämnesstartare

Hejsan alla glada umare! som rubriken så fint antyder kommer jag på mig själv med att uppleva en något odefinierad men likväl kraftigt njutningsförankrad känsla när jag andas in min kroppsodör. Detta gäller alltså när det luktar riktigt mäktigt av mysk (typ stall men ändå inte) i min armhåla. Den starka lukten är liksom både god och äcklig, typ lukten av sex faktiskt. "Jävlar, kan jag producera den här kraftfulla lukten, jag måste vara en fantastisk individ, minst en halvgud"

Är det någon mer som upplever samma sak som jag? Gissningsvis fler killar än tjejer. Tjejer kan iofs få svara på hur pass ni ogillar/gillar detta fenomen hos potentiella sexpartners, gissar (ännu en gång) att det är lite som egna kontra andras pruttar.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

sluta röka weed mannen


   
SvaraCitera

Ja det är najs..

enda jobbiga är att man är så smärtsamt medveten om att alla andra tycker det är jävla onajs


   
SvaraCitera
time
 time

Alltså kroppsdoft vet jag väl inte men jag har ett balsamspray som doftar som himmelen och gör att jag känner mig riktigt najs.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sant faktiskt...tänkte på det idag lol men analyserade inte det djupare som du gjort 😛 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Reeeetooo: sluta röka weed mannen

hur menar du?

Fantastiskt: Ja det är najs..

enda jobbiga är att man är så smärtsamt medveten om att alla andra tycker det är jävla onajs

är ej smärtsamt medveten, medveten är jag dock och ser till att lukta som en nyponros när jag ska umgås med andra människor ^_^

time: Alltså kroppsdoft vet jag väl inte men jag har ett balsamspray som doftar som himmelen och gör att jag känner mig riktigt najs.

kroppen måste via sin svett och annat ha skapat odören på egen hand...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

s1cce: sant faktiskt...tänkte på det idag lol men analyserade inte det djupare som du gjort 😛

haha det har diskuterats osv rätt flitigt i min bekantskapskrets ett par år :$


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MANIAC:

haha det har diskuterats osv rätt flitigt i min bekantskapskrets ett par år :$

"jocke lukta här!!!!" 


   
SvaraCitera

MANIAC: är ej smärtsamt medveten, medveten är jag dock och ser till att lukta som en nyponros när jag ska umgås med andra människor ^_^

Låter som att du är smärtsam medveten i mina öron. Ljuger du för dig själv nu måntro? Cool


   
SvaraCitera

nej. fast jag älskar att slicka av mitt slidsekret från någon annans ansikte. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:
nej. fast jag älskar att slicka av mitt slidsekret från någon annans ansikte. 

nice 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

s1cce: "jocke lukta här!!!!"

😀 har en kompis som är väääldigt så

Fantastiskt: Låter som att du är smärtsam medveten i mina öron. Ljuger du för dig själv nu måntro?

vrf låter det som om jag är smärtsamt medveten?

stereo total: nej. fast jag älskar att slicka av mitt slidsekret från någon annans ansikte.

serri? hett


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gillar o hångla med tjejen när hon sugit....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"gillar att suga efter anal"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker samma angående saker som smakar speciellt/underligt 


   
SvaraCitera