Aviseringar
Rensa alla

Att ge komplimanger


Ämnesstartare

Det kommer jättenaturligt i alla situationer för vissa och andra kan knappt säga något sådant till sin bästa vän/partner/familjemedlem.

Vilka tycker ni det är lättast respektive svårast att ge komplimanger till? Varför?

Nära vänner, partner, familjemedlemmar, intresseobjekt, relativt okända människor etc.


   
Citera
Ämnesstartare

ger fan aldrig det

det är väl dåligt

men får väl inte så överdrivet många heller så det går nog jämt ut


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det är en större komplimang att bli förolämpad av en kompis än att få en komplimang, tkr jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag brukar inte ge komplimanger men har blivit bättre på att ge till sådana som jag träffar ofta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om jag tycker något är bra brukar jag oftast kommentera just det, men ibland låter jag bli sen vissa har svårt att ta emot o så vill man ju inte att någon ska tro att man ger komplimanger för att ställa in sig eller dylikt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rävpojken:

tkr jag.

du är så äckligt jävla trevlig att fylleprata med, blir förbannad

detta borde ju vara den bästa komplimang du fått

det bästa av två världar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är väl inte så svårt att säga till någon direkt för mig. Men jag säger inte så ofta komplimanger utan när de väl kommer så menar jag det. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

du är så äckligt jävla trevlig att fylleprata med, blir förbannad

tänkte först oj shit va random är dan full?!? sen kom jag på vad det var för tråd [blush] MENAR DU ATT JAG BARA ÄR TREVLIG PÅ FYLLAN [cry]

Dan_the_ironman:

detta borde ju vara den bästa komplimang du fått

det bästa av två världar

[bigsmile] för mycket av en komplimang [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

ger fan aldrig detdet är väl dåligtmen får väl inte så överdrivet många heller så det går nog jämt ut


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rävpojken:

MENAR DU ATT JAG BARA ÄR TREVLIG PÅ FYLLAN

nej fan

sa ba ngt

fast du är iofs trevlig fyllepratare

och bra skedare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

nej fan

sa ba ngt

fast du är iofs trevlig fyllepratare

och bra skedare

ja på fyllan är jag ju kung i baren [cool]

[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Försöker ge till dom som behöver det och dom som på något sätt förtjänar det, i min enfald inbillar jag mig att det värmer. Polarejävlar hånar jag mest på ett inbillar jag mig hjärtligt vis.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rävpojken:

ja på fyllan är jag ju kung i baren

och i kalsongen [blush]


   
SvaraCitera

Jag försöker ge komplimanger, men är jättedålig på det. Är även urusel på att ta emot komplimanger[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det är väldigt sällan, antar jag, och inget jag själv lägger märke till. ljug-komplimanger ger jag dock aldrig. säger ofta att människor är gulliga när de ger mig komplimanger eller gör mig något komplimerande, men det är mest en flykt för att jag önskar att de ej gjort det.


   
SvaraCitera