Aviseringar
Rensa alla

Att göra hösten lite mer spännande och intressant


Ämnesstartare

FLIRTA

är bra. Du egoboostar den du flirtar med och det är roligt att flirta. Flirtar du mycket är det också lättare att ta kontakt med that special someone den dag du hittar nån sådan! Så här i tråden tänkte jag att vi kunde samla flirttrips som livar upp den tråkiga skoldagen och sprider lite färg och leenden i höstrusket.

Dold text: min kompis har alltså 3-4 span som hon tänker flirta med, vill ha fler tips än bara söka ögonkontakt och le


   
Citera

Ba' å dra ner guldrämmen och lassa fram Herr. Dallas.

Edit: Jag är seriös.


   
SvaraCitera

det är ju jättetöntigt att "flirta". hatar när människor "flirtar" med mig, hatar när människor tror att jag "flirtar" med dem, och hatar när människor tror att jag "flirtar" med andra människor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

murabrab:

det är ju jättetöntigt att "flirta". hatar när människor "flirtar" med mig, hatar när människor tror att jag "flirtar" med dem, och hatar när människor tror att jag "flirtar" med andra människor.

Varför?

Jag tycker om att ge och få uppmärksamhet

Vissa kallar det att flirta, andra att bara vara en öppen och varm person. Ser inte hur det skulle vara töntigt att vara trevlig.


   
SvaraCitera

idag på 1 butik blinkade 1 st butiksbiträde till mig.

tyckte det var f1 me weird pga gf typ 3m bakom mig.

tkr nt d1 r 1 st bra flört.


   
SvaraCitera

eller så skiter man i alla förskönande omskrivningar och säger det man vill ha sagt.


   
SvaraCitera

OF 5:

eller så skiter man i alla förskönande omskrivningar och säger det man vill ha sagt.

men ibland tror jag att det ligger mer till hur människor fungerar än så

men jag vet inte


   
SvaraCitera

Dessutom har jag svårt att se varför man inte skulle ge alla lite ljus i mörkret.

ohdeer:

men ibland tror jag att det ligger mer till hur människor fungerar än så

Ja kanske. men i min enkel värld jag lever i så borde det vara så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

eller så skiter man i alla förskönande omskrivningar och säger det man vill ha sagt.

Kan du tillföra tråden nånting eller....

Dan_the_ironman:

tkr nt d1 r 1 st bra flört.

nä rätt dåli flört
va sa gf då
såg hon???


   
SvaraCitera

Brukar le mot de jag tycker om/tycker ser bra ut och låta min charm skina igenom.

Roligt att vara lite märklig, typ låta någon gå in före mig genom en dörröppning, liksom visa med handen "var så god" och le lite oseriöst. Man får alltid ett roat leende då. [party]

EDIT: Brukar iofs le mot typ alla och se allmänt glad ut, är även övertrevlig mot alla utom muppiga snubbar som tror att de är coola.


   
SvaraCitera

elverpigen:

Kan du tillföra tråden nånting eller....

kanske.
tycker man kan vara trevlig mot fler än potentiella ligg.
då får man fler att må bra


   
SvaraCitera

Tycker att det är bra att le och så.

OF 5:

Ja kanske. men i min enkel värld jag lever i så borde det vara så.

Men hur det än är (på riktigt) bör man gilla läget. Vi kanske aldrig får veta. 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dekadent:

Roligt att vara lite märklig, typ låta någon gå in före mig genom en dörröppning, liksom visa med handen "var så god" och le lite oseriöst. Man får alltid ett roat leende då. [party]

tycker också sånt är kul! Både att göra och utsättas för 😀

OF 5:

tycker man kan vara trevlig mot fler än potentiella ligg.

kanske bör definiera mig
jag är inte ute efter att ligga med de jag tittar och ler mot
är bara ute efter en reaktion från dem
helst positiv sådan


   
SvaraCitera

Brukar introducera mig som rockstjärna eller "Kaiser [namn]", det är uppenbart överdrivet och uppfattas som roande ibland.


   
SvaraCitera

ohdeer:

Men hur det än är (på riktigt) bör man gilla läget. Vi kanske aldrig får veta. 🙁

men verkligheten är ju lika bra som en damtuss ju [n]


   
SvaraCitera