Aviseringar
Rensa alla

att göra i stockholm 14-15 oktober på kvällarna,15 år.


Ämnesstartare

Jag och min kompis (15 år) från umeå ska ner till stockholm över helgen och bo med mina systrar. Vi ska på en britney spears konsert på söndagen men har inte något planerat på fredan o lördan.
vi festar gärna men känner inga i stockholm så blir lite svårt, har ni några tips på vad som finns att göra 14-15 oktober nu i helgen?:)


   
Citera
Exner

Skaffa fejkleg och gå på Stureplan.


   
SvaraCitera

mmaddiis:

har ni några tips på vad som finns att göra 14-15 oktober nu i helgen?:)

Gå lättklädda i någon mörk park för att främja mångkulturen [wink]


   
SvaraCitera

Det beror ju alldeles på vad ni tycker om att göra, vilka intressen ni har och så.

Museer? Utställningar? Politik och opinion?

Om ni är homo eller bi eller allmänt frågande när det gäller sånt, eller om ni nu råkar identifiera er med ett kön ni inte fötts till (hhaha, detta lät ju riktigt PK), kan ni ju hänga på Egalia ett kväll, fast det är på måndagar. Annars har jag hört att det är toppen där [smile]

Gillar du politik kan du be en av dina riksdagsledamöter att visa dig runt på riksdagen. Det är fantastiskt spännande att se och få veta hur makt går till. Mycket lärorikt, kan också rekommenderas!

Många organisationer har sina högkvarter i Stockholm. Är det någon organisation ni särskilt är intresserade av kan ni besöka den. Ta vara på Stockholm som Sveriges huvudstad.


   
SvaraCitera

Buddah:

för att främja mångkulturen

?

Ont ni kommer knappast in någonstans, så hitta någon ungdomsgård i närheten av din syster och sitt där och häng.


   
SvaraCitera

mmaddiis:

ag och min kompis (15 år) från umeå ska ner till stockholm över helgen och bo

på lördag ska det vara en protest i både umeå och stockholm, gå och kolla på dom vettja x)


   
SvaraCitera

Cybertown!! Eller nattgibba någonstans [shake]


   
SvaraCitera

mmaddiis:

Vi ska på en britney spears konsert på söndagen

glöm inte att handla något i de dyra kioskerna inne på globen, där jobbar jag ! Tummen upp!


   
SvaraCitera

Visa brösten för nån alkis så att den kan köpa ut åt er. Sen äre bara dra runt och vara full och cool


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rök en feting och bara glid runt 🙂


   
SvaraCitera

åka tunnelbana [tard][ops]


   
SvaraCitera

såva


   
SvaraCitera

Gå ut och öva feta roundhouse-kicks på kungsan!

DE E LUCNH!


   
SvaraCitera

Mario kart.


   
SvaraCitera