Aviseringar
Rensa alla

att göra slut?....


Ämnesstartare

Har nu vart tillsammans med min partner i ca 10 månader och jag älskar honom ja är kär, men i helgen så var vi på en fest och han sa en hel del olämpliga saker (han var väldigt full) men en av sakerna va "om jag var mer full skulle jag kunna ligga med en annan tjej" nu efteråt har han förklarat och sagt att han sa fel men jag blev jätte ledsen.. Sedan så känns det som om jag gör något fel hela tiden tex när jag förklarade vad han hade gjort när han va full så tog han upp saker jag gjort för över 5 månader sedan. Och jag har börjat känna att vi gör samma saker hela tiden det händer liksom inget, det är tråkigt... Ska jag göra slut vet verkligen inte???... jag älskar honom men vet inte vad som är rätt. Tacksam för svar!!!!


   
Citera

Brukar han agera så ofta när han är full eller var detta en engångshändelse?
Han verkar vara en ganska osäker person som nämner gamla händelser vid bråk. Det bästa är kanske att ha ett långt snack med honom och se hur han ser på ert förhållande och det som hände i helgen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lee Woo-Jin:
Brukar han agera så ofta när han är full eller var detta en engångshändelse?
Han verkar vara en ganska osäker person som nämner gamla händelser vid bråk. Det bästa är kanske att ha ett långt snack med honom och se hur han ser på ert förhållande och det som hände i helgen.

det var engångshändelse antar jag, har aldrig sätt honom så full som han var i helgen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gör slut.


   
SvaraCitera

hejasdf:
Har nu vart tillsammans med min partner i ca 10 månader och jag älskar honom ja är kär, men i helgen så var vi på en fest och han sa en hel del olämpliga saker (han var väldigt full) men en av sakerna va "om jag var mer full skulle jag kunna ligga med en annan tjej" nu efteråt har han förklarat och sagt att han sa fel men jag blev jätte ledsen.. Sedan så känns det som om jag gör något fel hela tiden tex när jag förklarade vad han hade gjort när han va full så tog han upp saker jag gjort för över 5 månader sedan. Och jag har börjat känna att vi gör samma saker hela tiden det händer liksom inget, det är tråkigt... Ska jag göra slut vet verkligen inte???... jag älskar honom men vet inte vad som är rätt. Tacksam för svar!!!!

när man full så går truten av sig själv, säger nåt sånt igen så ä de väl out men du kan vänta nu tycker ja


   
SvaraCitera

Axelinaaas:
Gör slut.

konstigt att den kommentaren ä med i alla "göra slut?" trådar..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

handendärnissen:

konstigt att den kommentaren ä med i alla "göra slut?" trådar..

Inte konstigt alls


   
SvaraCitera

Axelinaaas:

Inte konstigt alls

näe men om de vore så lätt så hade vi inte haft såna trådar 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

handendärnissen:

näe men om de vore så lätt så hade vi inte haft såna trådar 

För mig är lösningen enkel och borde vara lika enkel för alla


   
SvaraCitera

Axelinaaas:

För mig är lösningen enkel och borde vara lika enkel för alla

visst ä de enkelt o skriva "gör slut" men om man ä störtkär men bara stör sig på en liten grej så ä de inte enkelt, o hjärnan på en som ä full funkar av sig själv o de kan bli jävligt fel


   
SvaraCitera

typ som om man älskar en bil eller annan ägodel då säljer man inte den 

Axelinaaas:

För mig är lösningen enkel och borde vara lika enkel för alla


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

handendärnissen:

visst ä de enkelt o skriva "gör slut" men om man ä störtkär men bara stör sig på en liten grej så ä de inte enkelt, o hjärnan på en som ä full funkar av sig själv o de kan bli jävligt fel

handendärnissen:
typ som om man älskar en bil eller annan ägodel då säljer man inte den 

Jag tror inte på "småförhållanden" som inte är att man gifter sig. Så mitt råd är alltid att göra slut. detta låter om ett sådant förhållande .


   
SvaraCitera

Axelinaaas:

Jag tror inte på "småförhållanden" som inte är att man gifter sig. Så mitt råd är alltid att göra slut. detta låter om ett sådant förhållande .

aha


   
SvaraCitera