Aviseringar
Rensa alla

Att ha en kk, rätt elr fel?


Ämnesstartare

Är det fel eller rätt att ha en kk som det bara är att ringa när man vill ha sex? Jag har haft 3 kk's det senaste året och två av dem har det gått hur bra som helst med utan några problem. Men den tredje blev det lite problem med för man fick känslor för honom. Så tekniskt sätt har de både varit fel och rätt, vad tycker ni?


   
Citera

det är bra att knulla, så 5 av 5 sicilianska knäböj får benämningen knullkompis av mig


   
SvaraCitera

du ska göra som du vill!


   
SvaraCitera

Ja för helvete! Hålla på o gänga sig när man är ung är ju trams! Skit i det där med känslor, kör bara på så försvinner sånt. Och du blir fri, och ett med dig själv. Det är så människan ska leva, man ska inte binda sig.


   
SvaraCitera

Men inte vid sidan av ett förhållande!


   
SvaraCitera

väck tigern i dig! hellre booty call än alarmet som går av vid sju.


   
SvaraCitera

Sara.. jag känner dig som min egna syster.. (du är ju trots allt min kusin).. så jaa.. knulla.. men slå inte mitt rekord bara! xD Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Abrielle96:
Sara.. jag känner dig som min egna syster.. (du är ju trots allt min kusin).. så jaa.. knulla.. men slå inte mitt rekord bara! xD Hjärta

Hahhaha men bella då 😉 <3


   
SvaraCitera

Saraflo96:

Hahhaha men bella då 😉 <3

Hahaha, så sant ju! <3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rebellsyster:
väck tigern i dig! hellre booty call än alarmet som går av vid sju.

Hahah låter bra de!


   
SvaraCitera
SOMBI

Det är väl inget FEL att få känslor för någon?


   
SvaraCitera

Tycker  man om något man får av den man är med är det väll bara bra.


   
SvaraCitera

Abrielle96: ara.. jag känner dig som min egna  syster.. (du är ju trots allt min kusin).. så jaa.. knulla.. men slå inte mitt rekord bara! xD Hjärta

Hihgigii nej hon får ju inte slå ditt rekord x D HjärtaHjärtaHjärta Gihihi 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SOMBI:
Det är väl inget FEL att få känslor för någon?

Det är sant att det inte är fel med känslor.. men han hade inga för mig som gjorde det hela svårt :/


   
SvaraCitera

FruLiten:

Hihgigii nej hon får ju inte slå ditt rekord x D HjärtaHjärtaHjärta Gihihi 

Neej?!


   
SvaraCitera