Aviseringar
Rensa alla

Att ha en kk, rätt elr fel?


SOMBI

Saraflo96: Det är sant att det inte är fel med känslor.. men han hade inga för mig som gjorde det hela svårt :/

Så fungerar livet. Om du känner att du behöver och vill ha sex så ofta så att du behöver ett kk så är det självklart att du ska ha det. Det finns inget fel med det - bara om du känner själv att du inte trivs med det. 


   
SvaraCitera

jag var rolig!


   
SvaraCitera

Abrielle96:

Neej?!

Lol


   
SvaraCitera

sex bör man ha med personer man vill ha sex med, under former som man finner lämpliga, under förutsättning att alla parter är samtyckande.

stämmer ovanstående så är det liksom aldrig fel att ha sex.


   
SvaraCitera

kk är rätt, eller fel.


   
SvaraCitera
SOMBI

Använd kondom och ha respekt för varandra bara. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TAckar för stödet och det ska jag!

SOMBI:
Använd kondom och ha respekt för varandra bara. 


   
SvaraCitera

ja. ligg så länge det är kul och gött. 


   
SvaraCitera

sicilianmind:

Lol

Du är lol.


   
SvaraCitera

Abrielle96:

Du är lol.

Så du är också tillbaka! Och nu har du tagit backup av kussen, fintMycket glad


   
SvaraCitera

ligg med mig brudar!!


   
SvaraCitera

Knegaren:
Ja för helvete! Hålla på o gänga sig när man är ung är ju trams! Skit i det där med känslor, kör bara på så försvinner sånt. Och du blir fri, och ett med dig själv. Det är så människan ska leva, man ska inte binda sig.

Rodnar


   
SvaraCitera

man gör vad fan man vill, i princip!

en sak jag tänkt på är dock att inte låta uppmärksamheten och sexet på något sätt vara det man "livnär" sig på. kan lätt bli att man hela tiden behöver bekräftelsen och uppmärksamheten som man får av killar/sex, speciellt när man mår dåligt, så det får man passa sig för. viktigast av allt tror jag är att man jobbar på att respektera sig själv om man inte redan gör det, alltså att inte ta skit, inte trycka ner sig själv eller låta andra göra det, se ens eget självvärde o sånt.


   
SvaraCitera

Knegaren:

Så du är också tillbaka! Och nu har du tagit backup av kussen, fintMycket glad

Haha jajamensan!! 😀 We got the power! xD


   
SvaraCitera

nej det är fel


   
SvaraCitera