Aviseringar
Rensa alla

Att ha kallingar är inte så nödvändigt egentligen (iaf inte när man har relativt liten kuk)


Ämnesstartare

Tänkte på det idag då jag för första gången sen jag var typ 13 gick till skolan utan Kallingar. Kändes jätte konstigt och liksom "tomt" på nåt sätt och jag kom på mig själv att försöka dra upp kallingarna jag inte hade på mig flera gånger hehe. 

För att återkoppla till titeln så kände jag inte att det gjorde ont eller så. Alltså frågade jag mig själv om det verkligen är nödvändigt med en Kallingar och kom fram till att svaret är nej. Personligen tycker jag dock att det är "snyggare" klädmässigt när jag har kallingar under och det känns liksom bättre (men tror att jag nog kmr att vänja mig vid det om jag fortsätter att inte använda det) 

Mina frågor till er: 

Använder ni Kallingar? 

Anser ni att det är nödvändigt?  

Vad tycker ni om människor som inte använder Kallingar? 


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Jag har nästan aldrig kallingar hemma, då rör man ju inte så mycket på sig, men jag har så pass stor bazooka att det blir direkt smärtsamt att försöka gå längre sträckor utan kallingar. Kanske det hade varit skönare om de varit så där tonårsyppiga men de flesta kukar är ju inte det så det "hänger och slänger" och gör ont i ryggen om jag inte har stöd. Minns när de började växa och det började göra ont att springa uhuuuu, hatade att vara kille då. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

shorts är som kallingar, fast större.


   
SvaraCitera

Fruktansvärt skönt att sova utan kalsingar. Har man på sig det på natten känns det som att man är så instängd liksom... 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

då måste man ju tvätta jeansen/byxorna jätteofta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:
då måste man ju tvätta jeansen/byxorna jätteofta

Alla kanske inte tvättar skrevet lika slarvigt/sällan som du? man kan ha blöja annars


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Börg:

Alla kanske inte tvättar skrevet lika slarvigt/sällan som du? man kan ha blöja annars

aha så du har samma kalsonger lika länge som du har samma jeans?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: aha så du har samma kalsonger lika länge som du har samma jeans?

nej. byter kallingar 1 gång i veckan, jeans byter jag  varje dag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SkeptiskRullar ögonenArgSkålFörvirradGalen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fan va oskönt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fyfan va oskönt måste skava rätt hårt mot jeans osv.

Kör alltid kallingar och anser att det är jävligt nödvändigt. Annars hade nog ballen varit bort slipad vid det här laget 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ibland nä ja ligger naken får ja tankar om att de kmr typ komma små monster som ser ut som ormar fast bara tänder på framtsidan elr liknande o typ krypa upp i sängen o bita av den ba för att den ligger lös Gråter

tänker att jättemycket hemskt kan hända min snopp ifall ja sover utan kallingar 🙁 

typ de blir inbrott o dom drar av mig täcket o hugger mig i snoppen elr att dom ska börja ta kort o säga att man inte får larma polisen för då visar dom bilderna för allmänheten Gråter 

de känns som att man har mycket mer kontroll me snoppen i kallingarna

men när ja inte tänker på de så ere sjukt mysigt o skönt o sova utan RodnarHjärta


   
SvaraCitera
Kudhos

Jag har alltid kallingar.

Har oftast rätt tajta byxor, eller kompressbyxor på gymmet. Vill inte få skavsår över ballen eller visa hela gymmet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fasiken:
ibland nä ja ligger naken får ja tankar om att de kmr typ komma små monster som ser ut som ormar fast bara tänder på framtsidan elr liknande o typ krypa upp i sängen o bita av den ba för att den ligger lös Gråter

tänker att jättemycket hemskt kan hända min snopp ifall ja sover utan kallingar 🙁 

typ de blir inbrott o dom drar av mig täcket o hugger mig i snoppen elr att dom ska börja ta kort o säga att man inte får larma polisen för då visar dom bilderna för allmänheten Gråter 

de känns som att man har mycket mer kontroll me snoppen i kallingarna

men när ja inte tänker på de så ere sjukt mysigt o skönt o sova utan RodnarHjärta

va fasiken, bestäm dig!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kudhos: Har oftast rätt tajta byxor, eller kompressbyxor på gymmet. Vill inte få skavsår över ballen eller visa hela gymmet.

tajta byxor... 


   
SvaraCitera