Aviseringar
Rensa alla

att handla frukost på pressbyrån


Ämnesstartare

Kostade 192 kr. Var skithungrig och yr, har nu tappat lusten o kan inte äta det. 192 jävla kr wtf

diskussion: frivilligt


   
Citera
Ämnesetiketter
Yaren

Jag skulle aldrig göra något sånt men jag trodde ändå att det inte var så dyrt?  De har väl  erbjudanden med typ kaffe, fralla, juice och tidning för 50 kr eller nåt... Vad köpte du? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Heheh köpte asgod typ bagel där en gång minns att den kosta skjortan. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Yaren:
Jag skulle aldrig göra något sånt men jag trodde ändå att det inte var så dyrt?  De har väl  erbjudanden med typ kaffe, fralla, juice och tidning för 50 kr eller nåt... Vad köpte du? 

Höll på o svimma av.. lr aa var lite hungrig. Trodde ej det skulle bli mer än 100 spänn.

köpte två kaffekoppar ngn stor macka, en miniyoghurt, en loka och två toblerone  

subhuman girl:
Heheh köpte asgod typ bagel där en gång minns att den kosta skjortan. 

🙁


   
SvaraCitera
Yaren

Jag som snålis skulle få ångest. Genom att uppskatta priserna så får jag det runt 130-140 men 192, herregud. Det hade säkert varit billigare att gå till ett kafe och få frukostbuffé! 


   
SvaraCitera
Yaren

*googlar* 
herregud vad dyrt det är... shiet. Tur att man får frukost hemma 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Yaren:
Jag som snålis skulle få ångest. Genom att uppskatta priserna så får jag det runt 130-140 men 192, herregud. Det hade säkert varit billigare att gå till ett kafe och få frukostbuffé! 

E oxå snål men brukar inte bry mig om att räkna om jag inte har mindre än en viss summa på kontot. Ajaaa kan väl tänka att de e så mkt mer tågbiljetterna kostade


   
SvaraCitera

För den summan kunde du väl lika väl gått på en riktig restaurang eller alt... gått in på ett hotell och betalat halva priset för en "komplett" frukost. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

åh saknar pressbyrån


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aa förutom att jag hade 7 min kvar till lång resa


   
SvaraCitera

Det kostar väl typ en tjuga att bara gå in i affären. 


   
SvaraCitera

Pressbyrån lever på stressade resenärer som är frustrerade över sina försenade tåg och bussar. Därför har det lite dyrare priser.
Rekommenderar att du handlar på coop vid stationsgallerian nästa gång där kan man köpa plocksallad för minns inte om det var 90/kg eller 99/kg dock billigare än på andra ställen där det brukar vara 119/kg.  


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vad köpte du?


   
SvaraCitera

FruLiten:
vad köpte du?

kakakaka: köpte två kaffekoppar ngn stor macka, en miniyoghurt, en loka och två toblerone


   
SvaraCitera

Kollar du inte på prislappen när du handlar? Förvirrad


   
SvaraCitera