Aviseringar
Rensa alla

Att hata ett band


Ämnesstartare

Förstår det inte. HUR kan man hata ett band? [confused]


   
Citera
Ämnesstartare

kidvanteh:

HUR kan man hata ett band?

Ett musikband dårå.


   
SvaraCitera

kidvanteh:

Ett musikband dårå.

jo dom kan vara helt från vettet dåliga därför kan man hata... fast jag är ganska bra på att hata i allmänhet så det kan vara därför


   
SvaraCitera

Man gillar inte musiken dom spelar? [confused] Eller vad menar du med hatar?


   
SvaraCitera

vissa gör det för att passa in, som green day massor började hata dom när alla emosar började springa om kring med deras tröjor [shake]


   
SvaraCitera

enkelt. gör bandet som green day så finns det inte mycket annat att göra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

qazedctgb:

jo dom kan vara helt från vettet dåliga därför kan man hata... fast jag är ganska bra på att hata i allmänhet så det kan vara därför

Det är dock inte jag. :I

ladysmurf:

Man gillar inte musiken dom spelar? [confused] Eller vad menar du med hatar?

Alltså verkligen, HATAR. Som många hatar Tokio Hotel, jag gillar dom inte, men folk verkligen hatar dom. Mobbning mot dem som gillar bandet och bara helt enkelt hysteriskt hatfulla.

Netherlick:

vissa gör det för att passa in, som green day massor började hata dom när alla emosar började springa om kring med deras tröjor [shake]

Det är sant.

OF 5:

enkelt. gör bandet som green day så finns det inte mycket annat att göra.

[rolleyes]


   
SvaraCitera

kidvanteh:

a

det är ju så. gör bandet i början av sin era ett utomordentligt bra album för att sedan inte kunna göra annat än besvikelser så kan man inte annat än hata dem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

det är ju så. gör bandet i början av sin era ett utomordentligt bra album för att sedan inte kunna göra annat än besvikelser så kan man inte annat än hata dem.

Det kan jag förstå, att man kanske skiter i bandet efter dom slutat släppa bra album. MEN vad jag inte förstår är hur man kan hata ett band för det. Det låter mer som om man är djupt besviken på dom, men det är ingen anledning till hat.


   
SvaraCitera

kidvanteh:

Det låter mer som om man är djupt besviken på dom, men det är ingen anledning till hat.

okej


   
SvaraCitera

kidvanteh:

HUR kan man hata ett band?

Tänker du på VHS-band eller kassettband?

Är dålig kvalité på både och jämfört med vad vi har idag, är väl huvudanledningen att hata band oavsett om det är VHS eller kassett.

[cute]


   
SvaraCitera

man kan faktiskt inte på ett enkelt sätt bestämma om man ska lyssna på ett visst uselt band och tvingas man mot sin vilja lyssna på ett sådant band ofta är det ju tämligen naturligt...


   
SvaraCitera

kidvanteh:

Alltså verkligen, HATAR. Som många hatar Tokio Hotel, jag gillar dom inte, men folk verkligen hatar dom. Mobbning mot dem som gillar bandet och bara helt enkelt hysteriskt hatfulla.

Ingen aning varför man gör så men jag gör det själv när folk lyssnar på Justin Bieber [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Tänker du på VHS-band eller kassettband?

Är dålig kvalité på både och jämfört med vad vi har idag, är väl huvudanledningen att hata band oavsett om det är VHS eller kassett.

HA-HA. [bigcheers]


   
SvaraCitera

kidvanteh:

HA-HA. [bigcheers]

[cheers]


   
SvaraCitera