Aviseringar
Rensa alla

Att hata ett band


För att bandet är gay!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ladysmurf:

Ingen aning varför man gör så men jag gör det själv när folk lyssnar på Justin Bieber [cute]

Ja, det också. Folk säger han inte kan sjunga, men tydligen så kan han ju det. Det kan vara underhållande när folk har bra anledningar att hata Justin Bieber, men inte när de säger saker som tydligen absolut inte stämmer.
Själv brukar jag säga att jag älskar Justin Bieber när någon kommer med sina hat-kommentarer, det tystar dom tydligen. (Gillar inte pojken egentligen)[bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron är död:

För att bandet är gay!

Gay är okej.[y]


   
SvaraCitera
time
 time

Tycker inte man kan hata band för att de producerar "kass musik" då det är en preferensfråga. Tycker däremot att man kan hata band för att de är sellouts eller för att deras fanbase består av 13-åriga flickor som börjar dyrka bandet i fråga lite för allvarligt, så det blir en sekt av det hela. Syftar inte alls på Tokio Hotel, nej då.


   
SvaraCitera

kidvanteh:

Gay är okej.

Bara om vi pratar om homosexualitet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

Syftar inte alls på Tokio Hotel, nej då.

Det var det första jag tänkte på!


   
SvaraCitera

kidvanteh:

Själv brukar jag säga att jag älskar Justin Bieber när någon kommer med sina hat-kommentarer, det tystar dom tydligen. (Gillar inte pojken egentligen)

Haha ska testa det nån gång[y]


   
SvaraCitera

förstår inte hur man kan hata justin bieber. Visst, man kan ju hata hans musik, men inte hata honom bara för att han har tjänat shitloads me pengar vid 15 års ålder + kan få all världens tweenpoon, det är väl varje 15-årings dröm?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Les voleurs:

förstår inte hur man kan hata justin bieber. Visst, man kan ju hata hans musik, men inte hata honom bara för att han har tjänat shitloads me pengar vid 15 års ålder + kan få all världens tweenpoon, det är väl varje 15-årings dröm?

PRECIS!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Les voleurs:

förstår inte hur man kan hata justin bieber. Visst, man kan ju hata hans musik, men inte hata honom bara för att han har tjänat shitloads me pengar vid 15 års ålder + kan få all världens tweenpoon, det är väl varje 15-årings dröm?

PRECIS!


   
SvaraCitera

kidvanteh:

PRECIS!

[cool]


   
SvaraCitera

Les voleurs:

Visst, man kan ju hata hans musik

Punkt

Les voleurs:

shitloads me pengar vid 15 års ålder

Amy Diamond då?

Les voleurs:

det är väl varje 15-årings dröm?

Ja, kommer dock inte ihåg om jag hade dom tankarna när jag var 15, men jo, det är säkert varje 15-årings dröm, eller iafl. dom flestas.

Idag har jag dock andra drömmar än shitloads med pengar + tweenpoon[crazy]


   
SvaraCitera

För att vissa band frammanar "musik" som är ekvivalent oljud som människor utgör när de tvingas få kuk i röven

Exempel
Image


   
SvaraCitera

Storchen84:

Amy Diamond då?

vad är det med henne?

Storchen84:

Ja, kommer dock inte ihåg om jag hade dom tankarna när jag var 15, men jo, det är säkert varje 15-årings dröm, eller iafl. dom flestas.

Grov generalisering förstås.

Storchen84:

Idag har jag dock andra drömmar än shitloads med pengar + tweenpoon

Don't lie mister!


   
SvaraCitera

Les voleurs:

Don't lie mister!

Gör jag inte... Pengar har jag... inte shitloads, men ändå mer än medelsvensson och ändå tillräckligt för att veta att lycka inte automatiskt kommer med pengar.

Les voleurs:

vad är det med henne?

Är la synonym med Justin Bieber? Fan vet jag. Känns så iafl. Och med synonym menar jag att båda är "barnartister"/"barnkändisar".


   
SvaraCitera