Aviseringar
Rensa alla

att hata sig själv


Ämnesstartare

och älska sig själv på samma gång
det är så jävla jobbigt så det inte är sant
jag tänker mest på hur dåligt allting är, eller i undantagsfall roligt så att man skrattar höhöhöhö ja mestadels inombords iofs... men vad fan ska man göra för att bli nyfiken på saker? hur ska man få idéer? jag pallar inte
det finns inte en enda sak i hela världen som inte är jobbig på något sätt
allting är mer eller mindre jobbigt, vissa saker ser jag som endast jobbiga och ignorerar helt och hållet... vilket såklart blir dåligt i längden för mig
t.ex. orkar jag inte ens ta tag i en skoluppgift som jag kanske någonstans egentligen är intresserad av, min kurs har varit rolig men så fort jag ska ta eget ansvar händer inte ett skit för jag orkar inte
jag är väldigt envis med att inte orka just nu, och det är för att jag inte är glad
jag vill vara glad
hur fan blir man det? medicin? göra saker fastän man inte orkar? jag har gjort saker men blir inte gladare för det... samma visa kommer igen med att jag inte orkar
mitt drömliv är ett liv där jag är glad och kan göra vanliga saker utan minsta tendens till oro eller tankar på vad som är fel och dåligt
mitt största intresse, musiken, håller på att rasa ihop i bitar... jag orkar inte ens hålla på med det, verkar skittråkigt, och är oftast skittråkigt också
om alla, till skillnad från vad jag hoppas, mår som jag i grunden är mitt drömliv något helt annat - att tramsa till det så gott det går med t.ex. knark, dvs ha så kul som möjligt tills jag dör, bryr mig inte om när isf
men hade ju varit kul att vara glad på riktigt annars
hjälp

jag är frustrerad och känner inte kärlek till någon eller någonting, känner mig inte ensam, känner mig inte heller som en individ i någon gemenskap, känns inte som att någon gillar mig även om folk säger det, men vet ju att mamma älskar mig egentligen och när jag tänker på det gråter jag bara ännu mer för att inte jag kan visa kärlek tillbaka


   
Citera
Ämnesstartare

sug kuk horungar


   
SvaraCitera

ut och spring.


   
SvaraCitera

jadu, så känner jag också rätt ofta

fan ska man göra åt saken?


   
SvaraCitera

ut och spring, säger jag ju.

seså.


   
SvaraCitera

Bajsunge [sad]


   
SvaraCitera

[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

anisokori:

ut och spring.

har tänkt skaffa simkort, verkar ju skönt att basta liksom


   
SvaraCitera
time
 time

Hänskapt:

har tänkt skaffa simkort, verkar ju skönt att basta liksom

Hur blev ut och springa = simkort = bastu? [sad] Trots att första inlägget var lite rörigt, så kan jag helt ärligt säga att jag verkligen känner igen mig i vissa delar. Alla har väl sina egna trick för att må lite bättre, men jag tror personligen inte att medicin är bästa utvägen.


   
SvaraCitera

har du funderat över om det är så att du genomgår en depression? Att knapra piller kan hjälpa, men om ditt problem har en grund i händelser eller saker som har hänt kan det vara bra att bearbeta det i terapi. Om du söker läkare kan du be om att få bli utredd för depression och få medicin om du så önskar.


   
SvaraCitera

Hänskapt:

sug kuk horungar

Ja du va ju en trevlig hänväpenhet!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

Hur blev ut och springa = simkort = bastu? [sad]

hehe, nämen tänkte träning liksom och har redan tänkt på simkort vilket är bra för man tränar hela kroppen när man simmar + att det är nice med vatten och avkopplande

timeisrunningout:

Alla har väl sina egna trick för att må lite bättre, men jag tror personligen inte att medicin är bästa utvägen.

nej, men hittills har jag bara märkt en sak som funkar på riktigt och det är drugz

hatsumi:

har du fund

äter sertralin redan, men det är typ fel medicin för mig [crazy]
har två läkare, en rådgivare och en kurator

Floppsen:

Ja du va ju en trevlig hänväpenhet!

hehe nä men är frustrerad ibland


   
SvaraCitera

Hänskapt:

hehe nä men är frustrerad ibland

TA INTE UT DET PÅ TREVLIGA HJÄLPSAMMA UM:ARE! [mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Floppsen:

TA INTE UT DET PÅ TREVLIGA HJÄLPSAMMA UM:ARE! [mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad]​​[mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad]

ditt fel som reagerar som en slaktad kalv [rolleyes]


   
SvaraCitera

Hänskapt:

ditt fel som reagerar som en slaktad kalv [rolleyes]

Du som är vanskapt [zzz]


   
SvaraCitera