Aviseringar
Rensa alla

att hata uteliv


Ämnesstartare

schizoids-hate-clubs.png

Vem känner igen sig? ^^


   
Citera
Ämnesstartare

hatkärlek


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:
hatkärlek

mm Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:
hatkärlek

Det är lite paradoxalt det är egentligen, för de få gånger jag går på krogen så är jag ensam om att dansa till en början ^^ exampelvis var det så på en umträff då vi gick på krogen 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Brighter:

Det är lite paradoxalt det är egentligen, för de få gånger jag går på krogen så är jag ensam om att dansa till en början ^^ exampelvis var det så på en umträff då vi gick på krogen 

det är jobbigt att det är en massa folk, men skönt för man kan försvinna och slippa tänka


   
SvaraCitera

gillar att dansa gillar när de spelar smiths igår spelade de smiths två gånger


   
SvaraCitera
Exner

Menar du butiken?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha tänkte på just den här bilden häromdan när jag var ute och festade, jag hade knappt sovit och var så opepp. Tror det var min tredje krökardag av sju, efter femte kommer man igång igen men...

Hursomhelst, det är väl olika från gång till gång, beror helt och hållet på hur peppad man faktiskt är. Jag kan gå ut nykter ibland och ändå ha kul hela kvällen. Sen vissa dricker jag mycket och dansar bra och blir vacker (eller inte men i huvudet) och då går man ju igång fast man mår som man förtjänar efteråt.

Sen handlar det nog mycket om hur bra man förberett sig, om man gillar musiken, det handlar om faktorer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag. Hatar de flesta uteställen. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det värst av allt är oljudet man hör, som brukar kallas "musik". Mjee.


   
SvaraCitera

Brighter: Vem känner igen sig? ^^

Oh yeah! På finlandsfärjor är det okej, men jag har aldrig hittat nåt "riktigt" ställe med samma sköna atmosfär.
Sen är jag faktiskt inte så road av sånt ändå. Det jobbigaste är nog folket runt omkring som inte kan respektera att man är nykterist, utan ska hålla på och ifrågasätta. Jag kan liksom ha kul utan alkohol, men andra verkar sakna förmågan att ha kul när jag inte dricker... Skeptisk


   
SvaraCitera

jag avskyr det oftast.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oh yeah, går inte på klubb, tyvärr har ju alternativen en snittålder på typ 45 minst vilket är ungefär lika roligt.


   
SvaraCitera

OF 5: yvärr har ju alternativen en snittålder på typ 45 minst vilket är ungefär lika roligt.

var bor du eg


   
SvaraCitera
reben

jag gör så himla mkt. pallar ente stå o torrjucka mot jävla retards t musik jag inte tkr e bra. går bara mellan bar1 o rökrutan o de kan jag göra hemma. att få ligga m nån som e så pass full alternativt ful att dom skulle vilja ta hem mig är jag inte heller så intresserad av. 


   
SvaraCitera