Aviseringar
Rensa alla

Att hitta en kille när man är gay.


Ämnesstartare

Hej!
Jag är en kille på 23 år, är gay och känner för att skriva av mig lite.
Detta kommer att låta sjukt tragisk men, jag har aldrig haft ett förhållande överhuvudtaget.
Det känns oerhört ensamt och jag är så avundsjuk på alla som har en partner oavsett läggning. 
Mitt största problem är att jag alltid blir kär i killar som är hetero, en anledning till det är att jag inte attraheras av killar som är så kallat "feminina", är inget fan av normer men jag är inte den killen som skulle bli tagen för att vara "gay".
Att kämpa för hbtq personers rätt i samhället är självklart ett måste, men jag är inte den typen av person som står på barrikaderna, vad jag vill komma fram till på mitt klumpigt skrivna sätt är att jag vill ha ett "normalt" förhållande precis om om jag hade varit hetero.
Många gånger när jag har varit på match sidor som tex Badoo och tinder så är många väldigt "extrema", vilket är helt ok förstås, men jag vill träffa en "vanlig" kille. 
Jag är så trött på att ständigt kära ner mig i hetero killar, man liksom dör inombords.
Just nu finns det en kille som jag är intresserad av på mitt jobb, han har ingen aning om att jag är gay, men ibland  känner man nått i luften.
Jag har ju haft fel förut och det gör lika ont varje gång. 
har tänkt många gånger att mitt liv hade varit mycket lättare om jag var hetero, fan.. jag saknar någon. 


   
Citera

ächs det är inte så ovanligt att inte digga ¨feminina¨ men ja fattar vad du menar men tro mig dem finns där! är väll själv lite sådär ¨grabbig¨ men gillar ba själv dock super gulli gull killar dock


   
SvaraCitera
sies
 sies

Alltså, man vet aldrig riktigt vilka som är hetero eller gay. Ibland vet inte ens personer vad de själva är. Du lär nog hitta någon. 🙂 


   
SvaraCitera

kul att hitta en gay person som inte är feminim och fjollig, borde finnas mer gaypersoner som du


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera

Hej!

Är lite i samma sits precis som du, jag har aldrig varit i ett förhållande men var under en period väldigt sugen på att ha ett förhållande, eller i vilket fall någon nära man kunde lätta på hjärtat med, mysa och vara lycklig och hela det där. Jag tappade dock suget, troligen för att jag inte vågade ta några risker. Av egen erfarenhet vet jag att det finns många "maskulina" killar på Tinder, även om det i vissa fall är relativt ytligt. Jag föreslår att du laddar ner Tinder (undvik Grindr då det är en app som är mer utformad för män som vill ligga) och ökar sökreglaget till det högsta, både till plats och ev ålder, och kanske börjar söka i andra städer för att hitta killar. Äldre killar är ofta mognare och mer maskulina, om det är det du är ute efter. I övrigt kan du ju försöka bryta isen på jobbet, ställa lite frågor, hinta och flörta oskyldigt. Ingenting är omöjligt, det handlar om hur du vill göra. 


   
SvaraCitera

Själv aldrig varit i ett förhållande. Jag bryr egentligen inte om jag skulle träffa en femenin. Diggar feminina killar också. Men med en maskulin kille hade jag hellre haft ett förhållande med. Jag vet att det tränar ganska många homosexuella killar i gymmet jag går till, men ingen har riktigt vågat gå fram och snacka med mig för att jag antar att jag ser ganska ”straight” maskulin ut, om man ska snacka om typiska drag. 


   
SvaraCitera

Axel_von_Färsen:

Crazy pictures, dem är så jävla underbara alltså. Jag vet inte om du känner till Slip Freudian picture, dem är riktigt pricksäkra och roliga, du borde kolla in dem om de inte redan gjort det! 😀


   
SvaraCitera

Trevlig-Snubbe: Crazy pictures, dem är så jävla underbara alltså. Jag vet inte om du känner till Slip Freudian picture, dem är riktigt pricksäkra och roliga, du borde kolla in dem om de inte redan gjort det! 😀

Länkade Göteborgskursen i en tråd om götet. Saknar dock att Inte helt hundra har slutat göra videos, de var också on Point. Glad


   
SvaraCitera

Axel_von_Färsen:

Länkade Göteborgskursen i en tråd om götet. Saknar dock att Inte helt hundra har slutat göra videos, de var också on Point. Glad

Gött! Ja, väldigt tråkigt, de var ju bra på att göra videos och så slutar dem, känns som en kvin i bröstet! Man får hoppas att de kommer tillbaka! Mycket glad


   
SvaraCitera
Mumzel

Njaaa hade nog lagt ut fina insta bilder, det hade ju varit lockande i längden.


   
SvaraCitera