Aviseringar
Rensa alla

Att hitta flickvän (seriös tråd)


Ämnesstartare

vissa är inte till för förhållanden helt enkelt 🙁

jag kommer aldrig få nån, det vet jag. så jag har slutat att söka. då slipper man bli besviken.


   
SvaraCitera
GraGo

Om du ser nån snygg tjej på bussen, stan, skolan eller liknande så börjar du titta lite på henne (inte stirra, don't be a creep), och om hon tittar tillbaka och får ägonkontakt så ler du lite, om hon verkar tycka om det så gå fram och snacka.

Läskigt, jag vet men de flesta tjejer gillar självsäkra killar som bara kan gå fram sådär.

Vågar du inte så börja på någon aktivitet där man träffar folk, eller blinddejt eller vad det nu heter. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ha coola solbrillor och åk ut å ragga med bil :p


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du vågar inte träffa folk ifrån dejtingsiter, du vågar inte träffa folk på krogen/fester/festivaler, du vågar inte träffa folk ifrån nätet, du har social fobi, du vågar inte gå på um-träffar, du säger att du inte har några vänner, du är spinkig och ledsen till vardags.

du måste jobba på dig själv innan du har chans på någon tjej. lycka till =D Tycker också du borde åka till Thailand om det är närheten/sexet du är ute efter. vet inte exakt vad det kostar men tror att ett ligg kostar runt 300 kronor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vill också vara killen som säger till grabbarna att "nä tyvärr kan inte dra med på krogen ikväll, ska sitta hemma och hålla handen" men sånt händer aldrig mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet är allt man behöver.


   
SvaraCitera