Aviseringar
Rensa alla

Att inte acceptera sin partners kropp är detsamma som otrohet?


Ämnesstartare

Har man gjort upp om att man måste dyrka varandras kroppar och sedan inte gör det så är det väl det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Järn:

VARFÖR DET? 

ÄR DET INTE FUCKIN OBVIOUS?!?? VARFÖR ÄR DET INTE OBVIOUS? JAG BEHÖVER VÄGLEDNING I HUR DU TÄNKER....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Brighter: ÄR DET INTE FUCKIN OBVIOUS?!?? VARFÖR ÄR DET INTE OBVIOUS? JAG BEHÖVER VÄGLEDNING I HUR DU TÄNKER....

Ett kontrakt behöver inte nödvändigtvis en förlorande part. Varför är detta din utgångspunkt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

WTF PÅ ALLA DINA TRÅDAR


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:
Har man gjort upp om att man måste dyrka varandras kroppar och sedan inte gör det så är det väl det

JAG HAR INTE SAGT ATT MAN SKA DYRKA VARANDRAS KROPPAR JAG HAR SAGT ACCEPTERA VARANDRAS KROPPAR. HUR SKA DET VARA SÅ SVÅRT ATT FÖRSTÅ GAHHH


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:
Tycker att otrohet är individuellt för förhållanden. För säkra sidan kan man alltid diskutera med sin partner om vad som är otrohet eller inte.

+1

Minns att en kompis sade att hennes kille sagt att hon inte fick onanera utan honom för att det var otrohet. I de flestas öron låter ju det helt vansinnigt men har båda samma åsikt så är det ju så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Ett kontrakt behöver inte nödvändigtvis en förlorande part. Varför är detta din utgångspunkt.

Det är det inte heller? Vad får dig tro det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Brighter:

ÄR DET INTE FUCKIN OBVIOUS?!?? VARFÖR ÄR DET INTE OBVIOUS? JAG BEHÖVER VÄGLEDNING I HUR DU TÄNKER....

OM MAN TILL EXEMPEL SER TILL RAWLS KAN JU DET TANKEEXPERIMENTET FUNGERA BRA FÖR HUR MAN SKA LÄGGA UPP RIKTLINJER OSV, OCH SOM POLITISK TEORI ÄR DEN KNAPPAST FÖRTRYCKANDE OSVOSVOSV


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du har blivit ombedd att ge en definition på vad du i sammanhanget avsåg med
"acceptans", en förfrågan du tillbakavisade. Sålunda får du skylla dig
själv om människor "misstolkar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vadfalls?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Brighter: Det är det inte heller? Vad får dig tro det?

Brighter: KONTRAKT? DEN JÄMFÖRELSEN ÄR BARA OKEJ OM MAN KAN GÅ MED PÅ STT VARA UNDERORDNAD I KONTRAKTET. PUNKT.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf: vadfalls?

That too.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Brighter:

JAG HAR INTE SAGT ATT MAN SKA DYRKA VARANDRAS KROPPAR JAG HAR SAGT ACCEPTERA VARANDRAS KROPPAR. HUR SKA DET VARA SÅ SVÅRT ATT FÖRSTÅ GAHHH

Känner man så starkt obehag inför sin partners kropp att man inte kan godta/godkänna/stå ut med den så är det ju ngt fel


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

+1

Minns att en kompis sade att hennes kille sagt att hon inte fick onanera utan honom för att det var otrohet. I de flestas öron låter ju det helt vansinnigt men har båda samma åsikt så är det ju så.

Båda kan ha samma åsikt och en kan vara underordnad ändå (har inte reflekterat om det är så vad gäller det här exemplet du tar upp). Om man vill vara underordnad fine, det valet får man göra som vuxen, kalla det bara för vad det är då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Otrohet kan det ju inte likställas med, även om båda är otrevligt. Men på helt andra sätt. Och kan man inte acceptera sin partners kropp, varför är man då tillsammans ens?


   
SvaraCitera