Aviseringar
Rensa alla

att känna sig förrådd och sviken samtidigt


Blivande_japan:

d suger...

aah. har 1 st ex som gjorde slut för 2 mån sen, kom tillbaks för 1 mån sen och sa att ha nville vara med mig igen och som nu verkar jätteskev osv...... kan han bara sluta fred med sin hjärna och bestämma sig!?!?!? :S är det för mycket begäärt kanskeeeee


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

aha
du får väl snoka runt el ngt. vet inte

Så intresserad är jag inte.


   
SvaraCitera

vet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JOZFiN:

aah. har 1 st ex som gjorde slut för 2 mån sen, kom tillbaks för 1 mån sen och sa att ha nville vara med mig igen och som nu verkar jätteskev osv...... kan han bara sluta fred med sin hjärna och bestämma sig!?!?!? :S är det för mycket begäärt kanskeeeee

[sad]

Nachac:

Så intresserad är jag inte.

dåså

Postorderhoran:

vet

[sad]


   
SvaraCitera
blum
 blum

är man förrådd är man väl automatiskt sviken.. asjobbig känsla hur som helst 🙁


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

[sad]

tilläggas bör att vi ej ens har träffats sen han gjorde slut pga han vill bli av med sina demoner och är rädd att han bara ska göra illa mig osv!? : ssssss hur jävla svårt kan det vara att vara ens en liten gnutta normal?


   
SvaraCitera

styrkekramar!

Tyfft det måste va att heta tove styrke. DÅ är ju alla kramar man ger styrkekramar.

mvh ordvitsarn


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blum:

är man förråd är man väl automatiskt sviken.. asjobbig känsla hur som helst 🙁

mm suger

JOZFiN:

tilläggas bör att vi ej ens har träffats sen han gjorde slut pga han vill bli av med sina demoner och är rädd att han bara ska göra illa mig osv!? : ssssss hur jävla svårt kan det vara att vara ens en liten gnutta normal?

har ej träffat mitt ex sen 1 vecka innan vi gjorde slut :PPPppPPPPP
[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

styrkekramar!

Tyfft det måste va att heta tove styrke. DÅ är ju alla kramar man ger styrkekramar.

mvh ordvitsarn

du är weird...[crazy]


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

PPPppPPPPP

väldigt många av manligt kön är konstiga!!

ska sluta träffa sådana som på något sätt är trasiga. ok. aa. fast den här visade sig inte vara trasig först!?!?!? men aa.. jävla skitfan.


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

du är weird...

det säger jeay_l's lillebror också. Fattar inte varför [sad][sad][sad][sad][sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JOZFiN:

ska sluta träffa sådana som på något sätt är trasiga. ok. aa. fast den här visade sig inte vara trasig först!?!?!? men aa.. jävla skitfan.

samma här...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

det säger jeay_l's lillebror också. Fattar inte varför [sad][sad][sad][sad][sad]

konstigt[crazy]


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

amma här...

funderar på att åka och plinga på någon dag och begära mitt nattlinne plus några andra saker tillbaka.
han skulle ge dem till min kompis, som träffar hans rumskompis, för att hon skulle kunna ge till mig men det har han ej gjort!! fittfanjävel. ska plinga på och se snygg ut och strö salt i hans sår

han är så dålig på många sätt pga han sa att vi skulle träffas och prata "när allt lugnat sig"....... aha.... har det blivit av? nej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JOZFiN:

ska plinga på och se snygg ut och strö salt i hans sår

han är så dålig på många sätt pga han sa att vi skulle träffas och prata "när allt lugnat sig"....... aha.... har det blivit av? nej.

gör d. vägra träffa hnm mer sen. skit i kräket


   
SvaraCitera