Aviseringar
Rensa alla

Att kalla sig lesbisk


Ämnesstartare

Om man är ihop med en tjej som ser ut som en kille, kan man verkligen kalla sig lesbisk då?


   
Citera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Om man är ihop med en tjej som ser ut som en kille, kan man verkligen kalla sig lesbisk då?

Ja? Det har ju inget med utseende att göra. Men om man även tänder på killar, så är man ju bi. [y]


   
SvaraCitera

Du menar om man är ihop med en tjej som har genomgått en könsoperation så att hon ser ut som en kille?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zwift:

Du menar om man är ihop med en tjej som har genomgått en könsoperation så att hon ser ut som en kille?

Nej, jag menar om hon, med kläder på, ser ut som en kille.


   
SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Nej, jag menar om hon, med kläder på, ser ut som en kille.

Okej, fast nu har man ju inte sex med kläderna utan med kroppen, och oftast med könsorganet inblandat.


   
SvaraCitera

Tja, det beror ju egentligen på om man också kan tänka sig att vara ihop med en kille?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker ni är tråkiga ;<


   
SvaraCitera

"Smyghetero" tycker jag passar bättre.


   
SvaraCitera
Tyrael

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Om man är ihop med en tjej som ser ut som en kille, kan man verkligen kalla sig lesbisk då?

Skulle du kalla en kille bög för att han attraherades av en kille som klätt ut sig till tjej på en bar?


   
SvaraCitera

tjej


   
SvaraCitera

Japp. Man väljer själv.


   
SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Om man är ihop med en tjej som ser ut som en kille, kan man verkligen kalla sig lesbisk då?

Ja det är väl klart -.- det är ändå en tjej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tyrael:

Skulle du kalla en kille bög för att han attraherades av en kille som klätt ut sig till tjej på en bar?

Skrämd av en kvist:

Japp. Man väljer själv.

misery_:

Ja det är väl klart -.- det är ändå en tjej.

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Tycker ni är tråkiga ;<


   
SvaraCitera

HON HAR EN FITTA FÖR I HELVETE ÄVEN OM HON RÅKAR SER UT SOM EN KILLE


   
SvaraCitera
Tyrael

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Tycker jag är tråkig ;<

[y]


   
SvaraCitera